جند مدل موی زیبا
مدل شینیون مو کوتاه
شهریور ۹, ۱۳۹۷
خواص ماسک بابونه
آموزش تهیه ماسک بابونه
شهریور ۱۰, ۱۳۹۷

آموزش پاک کردن اسفنج آرایشی

پاک کردن قلم آرایشی

آموزش پاک کردن اسفنج آرایشی

آموزش پاک کردن اسفنج آرایشی

   بسیاری از خانم ها چه در منزل و چه در آرایشگاه زنانه برای استفاده از محصولات آرایش چشم و گونه و ابروها از قلم های آرایشی استفاده می کنند. اما هر بار که از این قلم ها استفاده می شود و رنگی با آن بر روی صورت زده می شود قلم آرایشی رنگ را به خود می گیرد. برای پاک کردن این رنگ و استفاده مجدد از این قلم می توانید قلم خود را با اسفنج پاک کنید. در بازار اسفنج های آرایشی پاک کننده وجود دارد که می توانید خریداری کنید.
   اما این اسفنج را نیز می توانید به راحتی در منزل نیز تهیه کنید. فقط کافی است مقداری اسفنج را در ظرفی قرار دهید و هر بار که از قلم موهای آرایشی استفاده می کنید با این اسفنج قلم را پاک کرده و برای رنگ بعدی از ان استفاده کنید. با این کار هم آرایش تمیزی خواهید داشت و هم این که رنگ ها با هم تداخلی نخواهند داشت. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش پاک کردن اسفنج آرایشیReviewed by آرایشگاه on Sep 1Rating: 3.0آموزش پاک کردن اسفنج آرایشیاسفنج های آرایشی برای پاک کردن قلم موهای آرایشی مورد استفاده قرار می گیرند و مانع از تجمع میکروب در آن ها می شوند. در این ویدیو نحوه پاک کردن قلم موهای ارایشی با اسفنج آرایشی را به شما آموزش می دهیم.

اسفنج های آرایشی برای پاک کردن قلم موهای آرایشی مورد استفاده قرار می گیرند و مانع از تجمع میکروب در آن ها می شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *