فر کردن مو
آموزش فر کردن مو با اتو مو
آذر ۱۹, ۱۳۹۷
ماسک کلاژن ساز پوست
آذر ۲۲, ۱۳۹۷

آموزش مدل مو برای مهمانی

مدل مو

آموزش مدل مو برای مهمانی

آموزش مدل مو برای مهمانی

   بسیاری از خانم ها برای آرایش و مدل دادن به موهای خود برای مهمانی ها و مجالس شخصی همیشه دچار مشکل هیتند و نمی توانند مدلی زیبا برای موها زیر روسری انتخاب کنند. اما با استفاده از شال و روسری می توانید مدل های زیبایی برای قسمت جلوی موی سر انتخاب کنید. تمام این مدل ها بسته به ذوق و سلیقه شما متفاوت است. در این ویدیو سعی داریم مدلی ساده و در عین حال شیک را به شما آموزش می دهیم. 
   در این مدل موها را از وسط نصف کرد و هر طرف را به سه قسمت تقسیم و کنید و از قسمت فرق وسط شروع به بستن مو با کش چهل گیس کنید. و تیکه های دیگر را با تیکه های اولیه ببافید. این روش را در هر دو طرف مو انجام دهید و بافت ها را در هم گره بزنید. در نهایت انتخای موها را در دو طرف با سنجاق محکم کنید و سال و روسری خود را روی موها قرار دهید. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش مدل مو برای مهمانیReviewed by آرایشگاه on Dec 12Rating: 2.5آموزش مدل مو برای مهمانیبرای مدل دادن به موها برای شرکت در مهمانی و مجالس خصوصی می توانید از ویدیو زیر استفاده کنید و ایده های جالبی بگیرید. در این ویدیو مدلی زیبا برای موها به شما اموزش داده می شود .

برای مدل دادن به موها برای شرکت در مهمانی و مجالس خصوصی می توانید از ویدیو زیر استفاده کنید و ایده های جالبی بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *