مدل مو
آموزش مدل مو برای مهمانی
آذر ۲۱, ۱۳۹۷
طراحی ناخن با لاک و هولوگرام
آذر ۲۳, ۱۳۹۷

ماسک کلاژن ساز پوست

ماسک کلاژن ساز پوست

ماسک کلاژن ساز پوست

   برای جوانسازی پوست روش های مختلفی وجود دارد و حتی می توان از انواع مختلف محصولات مراقبت و جوانسازی پوست استفاده کرد. بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه برای کلاژن سازی و جوانسازی پوظست به مشتریان خود توصیه می کنند از ماسک های جوان کننده استفاده کنند. ماسک های آماده حاوی مقداری مواد شیمیایی هستند که ممکن است به پوست هرکسی سازگار نباشد. به همین دلیل ما سعی داریم ماسک های خانگی و کاملاً طبیعی را به شما آموزش دهیم تا هیچ گونه عوارضی سلامتی پوست شما را تهدید نکند.
   در این ویدیو نحوه تهیه ماسک کلاژن ساز قهوه و عسل را آموزش می دهیم. مقداری عسل را با مقداری قهوه مخلوط کرده و روی پوست صورت خود بزنید. دقت کنید زیر چشم ها را با احتیاط ماسک بزنید. اجازه دهید ماسک به مدت 10 دقیقه بر روی پوست بماند و در این مدت نه صحبت کنید و نه لبخند بزنید تا در پوست چین و چروک ایجاد نشود. بعد از این مدت زمان پوست خود را بشویید. بعد از این مدت زمان پوست صورت خود را بشویید. 

ماسک کلاژن ساز پوستReviewed by آرایشگاه on Dec 13Rating: 3.0ماسک کلاژن ساز پوستماسک کلاژن ساز پوست را می توانید در منزل با استفاده از مقداری عسل و قوه تهیه کنید و بر روی پوست خود استفاده کنید تا شاهد نتیجه فوق العاده آن باشید. در این ویدیو ماسک کلاژن ساز پوست را به شما آموزش می دهیم.

ماسک کلاژن ساز پوست را می توانید در منزل با استفاده از مقداری عسل و قوه تهیه کنید و بر روی پوست خود استفاده کنید تا شاهد نتیجه فوق العاده آن باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *