رنگ ابرو
آموزش رنگ کردن ابرو
آذر ۱۲, ۱۳۹۷
آرایش اروپایی عروس
آرایش عروس لایت
آذر ۱۳, ۱۳۹۷

آموزش طراحی ناخن مرمری

طراحی ناخن

آموزش طراحی ناخن مرمری

آموزش طراحی ناخن مرمری

   برای طراحی ناخن ها انواع مدل های د یزاین و طراحی وجود دارد که می توانید  از آن ها استفاده کنید. البته بسیاری از ناخن کاران در آرایشگاه نمونه طرح های آماده نیز دارند که در هنگام مراجعه مشتری طرح ها را به آن ها نشان می دهند. طرح مرمر که طرح سنگ ساختمانی است اخیرا بعنوان ایده ای زیبا برای طراحی ناخن ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این طرح از رنگ زمینه روشن استفاده می شود و طرح های مرمر معمولا! با رنگ های تیره تر ایجاد می شوند. 
   در این ویدیو مدل طراحی ناخن مرمری را به شما آموزش می دهیم. ابتدا ناخن ها را سوهان کشیده و سپس برای زمینه از رنگ صورتی روشن استفاده کنید. بعد از اینکه لاک خشک شد از رنگ صورتی تیره تر برای ایجاد رگه های مرمر بر روی ناخن استفاده کنید و با استفاده از قلم مخصوص طراحی ناخن به آن حالت دهید. در آخر از لاک ژل برای ماندگاری لاک استفاده کنید. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش طراحی ناخن مرمریReviewed by سه رخ on Dec 3Rating: 3.0آموزش طراحی ناخن مرمریطرح ناخن مرمری یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین مدل های طراحی ناخن است که بیشتر دختران جوان از آن برای طراحی ناخن های خود استفاده می کنند. در این ویدیو این مدل از طراحی ناخن را آموزش می دهیم.

طرح ناخن مرمری یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین مدل های طراحی ناخن است که بیشتر دختران جوان از آن برای طراحی ناخن های خود استفاده می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *