رنگ موی عسلی
رنگ موی کره عسلی
شهریور ۱۶, ۱۳۹۶
انواع اکسیدان
اکسیدان شماره ۳
شهریور ۱۶, ۱۳۹۶

قیمت ریباندینگ مو

ریباندینگ مو

قیمت ریباندینگ مو

قیمت ریباندینگ مو

   ریباندینگ مو که بعنوان روشی نوین جهت صافی دائمی مو مورد استفاده قرار می گیرد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. قیمت انجام این روش در آرایشگاه بسیار متفاوت است. اولین عامل جهت تعیین قیمت انجام ریباندینگ مو در آرایشگاه، قد موها است. وقتی موها حجم زیادی داشته باشد و بلند باشند قطعا میزان مواد بیشتری جهت انجام ریباندینگ نیاز دارند. همچنین نیاز به وقت و دقت بیشتری جهت انجام این فرآیند دارند. 
   آرایشگران با توجه به میزان موهای مشتری خود که چقدر نیاز به مواد ریباندینگ داشته و چقدر وقت و زمان جهت انجام فرآیند نیاز دارد قیمت را تعیین و اعلام می کنند. این قیمت ها تقریبا از 50 هزار تومان شروع شده و به میزان افزایش قد و حجم مو افزایش میابد. سطح کیفی آرایشگاه نیز در قیمت انجام ریباندینگ بسیار تأثیرگذار می باشد. در هر صورت تمامی آرایشگران در آرایشگاه های مختلف ایران تمام تلاش خود را در این روش به کار گرفته اند تا بتوانند آرزوی داشتن موهایی صاف را برای دیگران محقق سازند.

قیمت ریباندینگ موReviewed by سه رخ on Sep 7Rating: 3.5قیمت ریباندینگ موریباندینگ مو با قیمت های مختلفی انجام می شود. در این مقاله در مورد قیمت ریباندینگ مو صحبت خواهیم کرد.

1 دیدگاه

  1. روان ستان گفت:

    قیمت ریباندینگ مو هرجای متفاوت است. آرایشگاه شمال تهران آرایشگاه غرب تهران