روش درمان موخوره
چند راهی که موخوره را به تعویق می اندازد
تیر ۶, ۱۴۰۲
مراقبت پوست
چند راه حل خلاصی از منافذ باز پوست
تیر ۱۲, ۱۴۰۲

حفظ سلامت موها با مصرف کنجد (قسمت ۱)

سلامت مو

تاثیر کنجد بر مو

حفظ سلامت موها با مصرف کنجد:

(قسمت 1)

افزایش رشد مو:

کنجد سرشار از اسیدهای چرب مانند امگا۳، امگا۶ و امگا۹ است و به تغذیه، نرمی و سلامت پوست سر و رشد مو کمک می کند. روغن کنجد را گرم کنید و به پوست سرتان بمالید تا گردش خون پوست سر افزایش یابد. این روغن ویتامین ها را به ریشه‌ها و ساقه مو میرساند.

نرم‌ کننده عمیق:

این روغن برای موهای خشک، دارای موخوره یا موهای تحت ‌تاثیر شیمی ‌درمانی همچون نرم‌ کننده عمیق است. روغن کنجد، رطوبت زاست و ساقه مو را قوی و موی خشک را جلا و حجم میدهد و انعطاف ‌پذیر میکند.

سپر پوست سر:

ماساژ پوست سر با روغن کنجد، پوسته ‌پوسته ‌شدن، منافذ بسته و خشکی پوست را که عامل ریزش مو هستند، ازبین میبرد. درضمن خاصیت ضدباکتریایی و ضدالتهابی روغن را تبدیل به داروی رفع عفونت‌ پوست سر و تحریک پذیری آن کرده.

حفظ سلامت موها با مصرف کنجد (قسمت ۱)Reviewed by Arayesh on Jun 29Rating: 3.0حفظ سلامت موها با مصرف کنجد قسمت اولحفظ سلامت موها با مصرف کنجد. افزایش رشد مو. روغن کنجد به تغذیه، نرمی و سلامت پوست سر و رشد مو کمک می کند. موهای خشک، دارای موخوره را درمان میکند.

حفظ سلامت موها با مصرف کنجد. افزایش رشد مو. روغن کنجد به تغذیه، نرمی و سلامت پوست سر و رشد مو کمک می کند. موهای خشک، دارای موخوره را درمان میکند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *