سلامت مو
حفظ سلامت موها با مصرف کنجد (قسمت ۱)
تیر ۸, ۱۴۰۲
سشوار برس دار
راهنمای انتخاب و خرید سشوار برس دار (قسمت۱)
تیر ۱۶, ۱۴۰۲

چند راه حل خلاصی از منافذ باز پوست

مراقبت پوست

درمان منافذ باز پوست

چند راه حل خلاصی از منافذ باز پوست:

در این بخش با روش هایی آشنا می شوید که در برطرف کردن منافذ باز پوست موثر هستند:

ماسک صورت:

برای بستن منافذ باز پوست ماسک های متفاوتی وجود دارد. برای اینکه ماسک سازگار با پوست خود را بشناسید لازم از چند ماسک متفاوت استفاده کنید تا بهترین آن ها را انتخاب کنید. سعی کنید از ماسک های حاوی جو دوسر و خاک رس استفاده کنید، چون این ماسک ها ناخالصی ها را از منافذ پوست برمیدارند.

لایه برداری کنید:

لایه برداری سبب رفع چربی اضافه و آلوده پوست می شود. کرم ها و لوسیون های زیادی در قالب لایه بردار کاربرد دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. برای رسیدن به نتیجه خوب بهتر است که از لایه بردار به صورت دوره ای و منظم استفاده کنید.

لیزر:

لیزر کردن یکی از روش های مرسوم برای از بین بردن منافذ باز پوست بشمار می رود. توجه کنید اگر قصد لیزر کردن پوست را دارید حتما این کار را پزشک متخصص باید انجام بدهد.

لیزر سبب جوانسازی پوست و تولید کلاژن می شود و ایرادات پوستی و بویژه منافذ باز پوست را از بین نی برد. در ضمن لیزر درمانی برای پوست هایی که از اشعه های خورشید صدمه دیده اند؛  نیز موثر است و زخم و آکنه را کاهش می دهد.

بخور دادن صورت:

بخور یکی از راه های بستن منافذ باز پوست است و سبب می شود صورت شما سالم تر و جوان تر به نظر برسد. وقتی بخور صورت می گیرید، داخل منافذ باز تمیز و سم زدایی می شود و سپس با شستشوی صورت با آب سرد منافذ تنگ تر و کوچک تر می شوند. با زمان بخور گرفتن می توانید روغن های نیز به بخور بیافزایید تا خواص روغن وارد پوست شود.

کرم ها:

مخفی کردن منافذ باز پوست با استفاده از کرم ها و لوازم آرایشی بدترین کاریست که می توانید با پوست بکنید. چنانچه رفع این مشکل برایتان اهمیت دارد توصیه می کنیم از محصولاتی که به رفع منافذ باز پوستی کمک می کنند، استفاده نمایید.

بعضی محصولات لایه بردار بصورت کرمی عرضه می شوند و روند لایه برداری را تسهیل می کنند. کرم های لایه بردار، چربی اضافی سطح پوست را پاک می کنند و در نتیجه پوستی بشاش تر و جوانتر خواهید داشت.

کرم های لایه بردار، مرطوب‌ کنندگی زیادی دارند و منافذ باز را می بندند. در ضمن این کرم ها نسبت به کرم های رنگی بهتر هستند چرا که بر روی پوست ایجاد لکه نمی کنند.

جهت گرفتن نتیجه بهتر از کرم های لایه بردار باید آن را دو بار در روز صبح و شب بر روی صورت استعمال کنید.

سرم های جمع کننده:

این سرم ها منافذ باز روی پوست را جمع می کنند و سبب صاف دیده شدن پوست می شوند. این قبیل سرم ها معمولا حاوی ویتامین C، ویتامین B6 و ویتامین E، هستند و به جوانسازی پوست کمک می کنند.

برای اینکه پوستتان از آسیب های نور خورشید و اکسیداسیون در امان بماند بهتر است از این سرم ها استفاده کنید. سرم ها نسبت به مرطوب کننده ها و لایه بردارها علاوه بر بستن منافذ و رفع چربی ها مواد مغذی بیشتری نیز به پوست می رسانند.

سرم ها همیشه صنعتی و بهداشتی نیستند و انواع گیاهی و خانگی آن را نیز می توانید تهیه و استفاده کنید.

چند راه حل خلاصی از منافذ باز پوستReviewed by Arayesh on Jul 3Rating: 3.0چند راه حل خلاصی از منافذ باز پوستچند راه حل خلاصی از منافذ باز پوست. ماسک صورت. لازم از چند ماسک متفاوت استفاده کنید تا بهترین آن ها را انتخاب کنید. لایه برداری سبب رفع چربی اضافه می شود.

چند راه حل درمان منافذ باز پوست . ماسک صورت. لازم از چند ماسک متفاوت استفاده کنید تا بهترین آن ها را انتخاب کنید. لایه برداری سبب رفع چربی اضافه می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *