آموزش آرایش چشم های درشت
ترفند آرایش چشم های درشت
مهر ۵, ۱۳۹۷
کوتاه کردن مو
آموزش کوتاه کردن مو در خانه
مهر ۶, ۱۳۹۷

راز زیبایی پوست (قسمت۴)

آموزش مراقبت از پوست

راز زیبایی پوست (قسمت۴)

راز زیبایی پوست (قسمت۴)

- پروبیوتیک - ProBiotics
   تعادل باکتری های خوب در بدن تاثیر زیادی در حفظ سلامت بدن دارند. این باکتری های مفید در حفظ سلامت و زیبایی پوست نیز موثر می باشند. میکروبیوم (microbiome) یک لایه نازک از میکروارگانیسم های کوچک است که در سرتاسر بدن وجود دارند و باعث حفظ تعادل همه چیز در پوست و بدن می شوند. پروبیوتیک ها باعث تقویت میکروبیوم ها می شوند و به همین دلیل است که محصولات زیبایی و مراقبت از پوست حاوی پروبیوتیک، تاثیر فوق العاده ای برای تسکین و تقویت پوست دارند.
- رتینول - Retinol
   رتینول با نام ویتامین A شناخته شده است و می توان گفت یکی از بهترین راه حل ها برای مقابله با خطوط و چین و چروک پوستی است که بعد از 30 سالگی روی پوست ایجاد می شوند و باعث بازسازی و تولید کلاژن در پوست خواهند شد. علاوه بر این تولید رنگدانه ها در پوست را متعادل کرده و تحریک و حساسیت پوست به نور خورشید را کاهش می دهد.
- سرم ها - Serums
   سرم ها یکی از سریع ترین روش های درمانی برای پوست هستند که باعث زیبایی پوست شده و جایگزین قابل اعتمادی برای کرم ها می باشند. سرم ها حاوی مقادیر زیادی مواد تشکیل دهنده فعال برای پوست هستند و موجب می شوند تا پوست برای مدت زمان طولانی هیدراته بماند. سرم ها معمولا فرمولاسیون سبکی دارند و به عمق پوست نفوذ می کنند و از این طریق به حفظ زیبایی و سلامت پوست کمک خواهند کرد.
- درمان و فیشیال - Treatments and Facials
   مراقبت از زیبایی صورت یا فیشیال (Facials) دقیقا به اندازه مراقبت از بدن اهمیت دارد. این روزها امکانات زیادی برای فیشیال وجود دارد که می توان از بین آون ها به پاکسازی عمیق پوست، لیزر، نور، ماساژ لیفتینگ و ... اشاره کرد. این مراقبت ها معمولا در اسپاها ارائه می شود اما اگر نمی توانید به اسپا برید بهتر است از روش های خانگی برای مراقبت از پوست خو استفاده کنید. ماساژ پوست با حرکات دایره ای یک روش خانگی و موثر برای افزایش گردش خون در پوست است و کمک می کند تا ناخالصی های پوست از بین رفته و پوستی روشن تر و زیباتر داشته باشید.
- اشعه یو وی آ / یو وی بی - UVA/UVB Rays
   نور خورشید اگرچه فواید بسیار زیادی برای بدن دارد اما باید بدانید که اشعه های نور خورشید برای پوست مضر هستند. UVA اشعه هایی با نفوذ عمیق می باشند که باعث آسیب دیدن سلول های زیری پوست شده و موجب پیری پوست خواهند شد. UVB اشعه های سطحی تابش آفتاب هستند و با قرار گرفتن در معرض نور خورشید به پوست نفوذ می کنند. این اشعه ها علاوه بر اینکه خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش می دهند بلکه باعث از دست دادن حالت آلاستیک و کشسانی پوست نیز خواهند شد، شفافیت پوست را از بین می برند، چین و چروک روی پوست ایجاد می کنند و باعث چرمی شدن پوست  و ... خواهند شد. به همین دلیل توصیه می شود همیشه حتی در روزهای ابری هم از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

راز زیبایی پوست (قسمت۴)Reviewed by آرایشگاه on Sep 27Rating: 2.5راز زیبایی پوست (قسمت۴)راز زیبایی پوست در محافظت پوست در برابر اشعه های مضر خورشید است که موجب ایجاد چین و چروک و پیری زودرس در سطح پوست می شود. در این مقاله راز زیبایی پوست را بررسی می کنیم.

راز زیبایی پوست در محافظت پوست در برابر اشعه های مضر خورشید است که موجب ایجاد چین و چروک و پیری زودرس در سطح پوست می شود.

دیدگاه ها بسته شده است