آموزش تهیه حنا سفید
طرز تهیه حنا سفید برای تاتو
فروردین ۱, ۱۳۹۷
رنگ ابروی تیره
رنگ ابرو برای موهای مشکی
فروردین ۲, ۱۳۹۷

مراقبت از لاک ناخن(قسمت۱)

آموزش مراقبت از لاک ناخن

مراقبت از لاک ناخن(قسمت۱)

مراقبت از لاک ناخن (قسمت1):

          طراحی لاک ناخن یک راه جالب برای زیبایی ناخن است. طرح های زیبای شلوغ و برچسب یا یک مانیکور و فرنچ ساده ، اینها چند پیشنهاد جذاب برای زیبایی ناخن شماست که می توانید انجام دهید و مطمئن شوید که لاک ناخن شما بیش از یک یا دو روز طول می کشد. با کمی آمادگی و تکنیک خوب، شما قادر به مراقبت از لاک ناخن خود هستید و از آن برای  روزهای بیشتری لذت خواهید برد.

آماده سازی ناخن برای طراحی لاک :

*  ناخن های سالمی داشته باشید . از آنجا که ناخنهای شما، بوم برای هنر طراحی ناخن شماست، باید با یک سطح سالم شروع کنید. ناخن های قوی اجازه می دهد که هنر طراحی ناخن شما برای مدت طولانی تری زیبا به نظر برسد. برای بهبود سلامت ناخن، با رژیم غذایی خود شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی بیوتین، ویتامین E و امگا 3 دریافت می کنید. اگر به کمک گرفتن این مواد مغذی نیاز دارید، سعی کنید از مکمل استفاده کنید. غذاهای غنی از پروتئین نیز به رشد ناخن ها کمک می کنند، بنابراین مطمئن شوید که میوه ها، ماهی و آجیل را بخورید. علاوه بر این، نگه داشتن دست ها و ناخن ها و محافظت از آنها از عناصر مضر، مانند آب و هوای خشن و یا تمیز کردن مواد شیمیایی، مفید خواهد بود.    

*  قبل از لاک زدن دست های خود را کاملا بشویید. این به لاک اجازه می دهد که به اصل ناخن هایتان برسد. مهم است قبل از شروع هر کاری، گرد و غبار یا آب بر روی ناخن ها را پاک کنید. این عناصر، سطحی را ایجاد می کنند که مانع از پایداری لاک ناخن می شود و طول عمر طراحی لاک ناخن را کاهش می دهد. شروع با یک سطح تمیز نیز به لاک ناخن کمک می کند تا سریع تر خشک شود و مانع از لکه شدن شود.

*  برای تمیز کردن روغن هایی که ممکن است بر روی ناخن ها باشد، قبل از شروع استفاده از لاک ناخن، حتی اگر روی ناخن تان لاکی ندارید، سعی کنید از لاک پاک کن استفاده کنید. مقداری لاک پاک کن به پنبه بمالید و سطح ناخن را پاک کنید.

*   لاک ناخن با کیفیتی انتخاب کنید .از مواد تشکیل دهنده مانند فرمالدئید، تولوئن و دیابوتی فتالات (DBP)، که موجب مشکلات سلامت و بهداشتی در ناخن میشود اجتناب کنید.چون ممکن است باعث الرژی شود. همچنین سعی نکنید از ناخن خشک کردن استفاده کنید، چون می تواند ناخن ها را خشک و شکننده کند. در عوض، براق کننده های ناخن که مواد تشکیل دهنده مضر را شامل نمی شوند به شما این امکان را می دهد که لاک ناخن خود را برای مدت زمان طولانی بپوشانید بدون آن که به سلامتی شما آسیب برساند.

* یک لاک پایه ( لاک بیس) را به ناخن های طبیعی خود بزنید. علاوه بر محافظت از ناخن ها از لکه ها، یک پوشش پایه خوب به لاک ناخن زیبایی و جلوه می دهد و سطح چسبنده ای ایجاد می کند که ماندگاری لاک ناخن را بیشتر میکند.

مراقبت از لاک ناخن(قسمت۱)Reviewed by سه رخ on Mar 22Rating: 3.0مراقبت از لاک ناخن(قسمت۱)برای زیبایی و مرتب کردن ناخن ها معمولا از لاک استفاده می کنند تا ظرافت ناخن ها بیشتر شود، که این لاک خود نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد. در این مقاله روش های مراقبت از لاک ناخن را به شما آموزش می دهیم.

برای زیبایی و مرتب کردن ناخن ها معمولا از لاک استفاده می کنند تا ظرافت ناخن ها بیشتر شود، که این لاک خود نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد.

دیدگاه ها بسته شده است