انواع رنگ موی مردانه
مدل رنگ موی مردانه
شهریور ۱, ۱۳۹۶
آموزش هماهنگی رنگ مو و ابرو
هماهنگی رنگ مو و ابرو
شهریور ۲, ۱۳۹۶

بهترین مارک رنگ مو

بهترین مارک رنگ مو

               از دید متخصصین رنگ مو در آرایشگاه بهترین مارک رنگ مو برای اینکه درخشش و زیبایی مو باقی بماند.ما در این مقاله بهترین رنگ موها را به شما معرفی خواهیم کرد .

  • رنگ موی دائمی سطح 3 گارنی یر نیوترس (Garnier Nutrisse)
    این رنگ مو با 29 رنگ متفاوت و زیبا از روشن ترین رنگ تا تیره ترین رنگ در کالکشن آن موجود است با فرمولی قوی به موهای شما آسیب نمیرساند ٫ این رنگ مو از ویتامینه های طبیعی مانند روغن آوکادو ٫ ویتامین E و روغن دانه انگور تشکیل شده 100% موهای خاکستری را پوشش میدهد و برای مدت طولانی ماندگاری دارد.
  •  رنگ مو جان فریدا (John Frieda Precision Permanent Color)
    این مارک با 20 رنگ متفاوت که در بیشتر سالن های آرایشی استفاده میشود با پوشش 100% موهای خاکستری  از فوم خارج نمیشود . این بسته شامل نرم کننده و دستکش مخصوص است.
  •  رنگ مو رولان برای موهای تیره (Revlon ColorSilk Luminista Vibrant Color for Dark Hair)
    در8 رنگ برای استفاده موهای تیره . به همرا تقویت کننده در رنگ
  •  رنگ مو کلایرول (Clairol Natural Instincts Haircolor)
    در 21 رنگ ٫ با سایه های بسیار و رنگی که کاملا طبیعی به نظر می رسد . مخلوطی غنی از انتی اکسیدان وتامین  c و E . برای مدت طولانی نمی تواند موهای خکستری را پوشش دهد . ماندگاری این رنگ در 6 هفته است بدون اینکه رنگ آن عوض شود
  •  رنگ مو کلایرول محافظ رنگ مو (Clairol Loving Care Haircolor)
    این رنگ موی قدیمی یکی از رنگ هایی است که مادر من  در چند دهه از آن استفاده کرده است و اون عاشق این رنگ مو است چون در آن آمونیاک یا پراکسید ندارد. شامل ویتامین E.. با اینکه رنگ مویی قدیمی است اما مدرن است !
  •  رنگ مو کلایرول برای ریشه های مو (Clairol Nice ‘n Easy Root Touch-Up)
    اگر ریشه های موی شما دیر رنگ میگیرد فقط در 10 دقیقه و بسیار سریع و راحت نتیجه خواهید گرفت. روی رنگ موی شما به راتی کار میکند . فروشگاه ٫ سالن یا مارک  اهمیتی ندارد اما این به سرعت موهای شما را رنگ میکند .
بهترین مارک رنگ موReviewed by آرایشگاه on Aug 24Rating: 4.0بهترین مارک رنگ موهمه ما نیاز به تنوع داریم و دوست داریم به طور مداوم رنگ موهای خود را تغییر دهیم اما با فاصله های کم در هفته برای رفتن به آرایشگاه باید هزینه زیادی خرج کنیم . پس بهترین و به صرفه ترین راه رنگ کردن موها چیست و بهترین رنگ مو کدام است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *