اشنایی با مزوتراپی سر
مزوتراپی سر
شهریور ۲۰, ۱۳۹۶
آموزش انواع موس مو
انواع موس مو
شهریور ۲۰, ۱۳۹۶

معایب کراتینه

مهم ترین معایب کراتینه مو

معایب کراتینه مو

معایب کراتینه

                  از دید متخصصین مو در آرایشگاه موهای شما بعد از کراتینه مو ، براق و درخشنده میشوند ولی بعد از 15 الی 20  روز  پس از کراتینه کردن، بافت مو تغییر خواهد کرد. موها خشک و شکننده می شوند .این در صورتیکه مو شما کاملا صاف است ولی شما خبر ندارید به مو خود چه آسیبی وارد کردید در زیر چند نمونه از عوارض کراتین مو را بررسی می کنیم:

  •   در محصولات کراتینه مو فرمالدئید، یک ماده سرطانزاست وجود دارد.محصولات کراتینه که فاقد فرمالدئید هستند وجود دارند ولی این مواد نتایج دلخواه را ندارند چرا که قدرت صاف کنندگی موها به دلیل وجود فرمالدئید است. اگر چه بیشترآرایشگاه ها از ماسکهای مو برای پاک کردن فرمالدئید استفاده می کنند ولی هیچ روشی وجود ندارد که از جذب مقدار بسیار کم فرمالدئید از سطح پوست پیشگیری کند .

  •  متخصصین مو  معتقدند که موها پس از اولین شستشو از ریشه شروع به ریزش می کنند حتی اگر از محصولات مراقبت مو که در آرایشگاه ها  توصیه می شود، استفاده کنند.بعلاوه غیر از ریزش مو، نازک شدن مو هم طی چند هفته پس از کراتینه مو دیده شده است.

  •  کراتینه کردن مو نیز با بروز واکنشهای آلرژیک در تعدادی از افراد همراه بوده است. این علائم شامل خارش و دانه های قرمز رنگ است که علائم معمول آلرژی محسوب می شوند باید توجه داشته باشید اگر زمینه آلرژی دارید، حتما با پزشک مشورت کنید.

معایب کراتینهReviewed by کراتینه on Sep 11Rating: 3.0معایب کراتینه موعوارض جانبی کراتینه کردن مو با اولین شستشوی مو که معمولا 72 ساعت پس از انجام درمان است، دیده می شود. موها بلافاصله پس از کراتینه کردن، براق و درخشنده شوند ولی این اتفاق دوام زیادی ندارد و 3-2 هفته پس از کراتینه کردن، قوام و بافت مو تغییر خواهد کرد.

2 دیدگاه ها

  1. حسینی گفت:

    کراتینه مو را توصیه میکنید یا نه؟

  2. Minaaaa گفت:

    کراتینه مو با فرمالدئید انجام میشه؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *