آرایش طلایی
آرایش زمستانی: دختر طلا کاری شده
آبان ۵, ۱۳۹۶
انواع شامپو
روش صحیح استفاده از شامپو
آبان ۵, ۱۳۹۶

آموزش آرایش چشم خلیجی

آرایش خلیجی

آموزش آرایش خلیجی چشم

آمورش آرایش چشم خلیجی

   آرایش خلیجی(خلیجی،لبنانی) یکی از انواع آرایش است که پایه رنگی تیره دارد. برای این مدل آرایش، ابروها را به سمت بالا حالت دهید به گونه ای که شکل قوس ابرو از بین برود. سپس تمام سطح پلک را با چسب لاتکس یا چسب سایه گریم بپوشانید.  حالا از خط رشد مژه ها تا خط پلک، سایه تیره (مشکی یا سرمه ای) بزنیم و زیر ابرو را سایه سفید براق یا طلایی بزنید. حال با یک سایه آجری، مسی یا سبزطاووسی، سایه تیره و سایه زیر ابرو را به هم وصل کنید که بین رنگ ها خط ایجاد نشود.
   توجه داشته باشید سایه ها را به دقت بزنید و با عجله این کار را نکنید. کل پلک را تا زیر ابرو سایه بژ براق زده و از گوشه خارجی چشم تا وسط پلک بصورت مثلث سایه مشکی بزنید به گونه ای که از فرورفتگی پلک بالاتر نرود. سایه مسی را از وسط پلک بالا تا انتهای ابرو زده و به سایه مشکی وصل کنید. حال می توانید خط چشم پلک بالایی را بصورت باریک و بلند بکشید و خط زیر پلک را تا خط مژه ادامه دهید و اما به خط بالا وصل نکنید. داخل چشم را مداد سفید کشیده و از نگین به صورت ردیفی در گوشه چشم سمت چپ جهت زیبایی بیشتر چشم استفاده کنید. در ضمن رژلب و رژگونه این آرایش بیشتر به رنگ مسی روشن استفاده می شود. 

آموزش آرایش چشم خلیجیReviewed by سه رخ on Oct 27Rating: 3.0آمورش آرایش چشم خلیجیآرایش خلیجی و لبنانی چشم تقریباً مشابه یکدیگر است. در این مقاله نحوه آرایش خلیجی چشم را به شما آموزش می دهیم.

آرایش خلیجی(خلیجی،لبنانی) یکی از انواع آرایش است که پایه رنگی تیره دارد. برای این مدل آرایش، ابروها را به سمت بالا حالت دهید به گونه ای که شکل قوس ابرو از بین برود. سپس تمام سطح پلک را با چسب لاتکس یا چسب سایه گریم بپوشانید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *