اصلاح صورت با تیغ کلاسیک
اصلاح صورت آقایان با تیغ کلاسیک
دی ۷, ۱۳۹۶
کانسیلر
قیمت کانسیلر
دی ۷, ۱۳۹۶

رنگ رژلب برای پوست سفید و روشن

رژلب مناسب پوست سفید

رنگ رژلب برای پوست سفید و روشن

رنگ رژلب برای پوست سفید و روشن

   در مورد انتخاب رنگ رژلب مناسب برای افرادی که پوستی سفید و روشن دارند باید به نکاتی توجه کرد. زیرا اشتباه در انتخاب رنگ رژلب می تواند کل تناسب آرایش صورت فرد را بر هم بزند.در آرایشگاه نیز وقتی برای آرایش عروس رنگ رژلب انتخاب می کنند به رنگ پوست، نوع آرایش و حتی رنگ لباس و موها توجه می کنند. مجموعه سه رخ قصد دارد در این مقاله 5 رنگ رژلب رایج و محبوب برای افرادی که پوستی سفید و روشن دارند را معرفی کند. این رنگ ها توسط آرایشگران حرفه ای و بین المللی انتخاب شده و کاملاً متناسب با پوست های رنگ سفید و روشن هستند. 
1. قرمزِ قرمز
   این رنگ رژلب یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ ها برای هر نوع رنگ پوستی است، اما این رنگ نیز تناژ و سایه‌ های مختلف دارد که با یکدیگر تفاوت دارند و باید متناسب با رنگ پوست فرد انتخاب شوند. برای افرادی که پوست‌ سفید و روشن دارند، بهتر است رنگ قرمزی را انتخاب کنید که فقط قرمز باشد و هیچ نوع هاله‌ ای از رنگ دیگری در آن وجود نداشته باشد. البته کمی براق بودن رژلب هم آن را زیباتر خواهد کرد. برای شرکت در مهمانی‌ های شبانه و رسمی، رنگ قرمز یکی از بهترین گزینه ها می باشد.
2. قرمز صورتی
  علاوه بر رنگ قرمز، یکی دیگر از رنگ‌ های جذاب دیگر برای پوست روشن، تناژی از رنگ قرمز است که دارای رنگ صورتی است. این رنگ رژلب جهت روشن کردن آرایش چهره بسیار عالی بوده و تقریبا برای هر موقعیت و مکانی مناسب می باشد.
3. نارنجی
   رنگ نارنجی یکی از جذاب ترین انواع رنگ رژلب برای پوست های سفید و روشن است که با استفاده از ان می توان جلوه‌ ای با طراوت و سر مستانه به چهره داد. بعلاوه رنگ رژلب نارنجی با یک آرایش چشم کم و بسیار معمولی، از ترندهای آرایشی سال 2017 می باشد که در جلسات مد و زیبایی بسیار به چشم می‌خورد. برای رنگ پوست روشن، انواع تناژ رنگ نارنجی که گرم می باشند، مناسب است.
4. هلویی
   رنگ هلویی یکی از رنگهای پرطرفدار برای استفاده روزانه است. این رنگ رژلب را می توان در محل کار و یا یک مهمانی دوستانه یا رسمی نیز استفاده کرد. بعلاوه رنگ رژلب هلویی برای استفاده در فصل تابستان و گرما نیز بسیار مناسب است و از رنگ‌ های محبوب و مورد توجه می باشد.
5. صورتی مرجانی
   این رنگ رژلب ترکیب رنگ ملایمی از رنگ نارنجی و صورتی است که برای پوست های سفید بسیار مناسب می باشد و یک آرایش ملایم و طبیعی را بر روی صورت ایجاد می‌کند. این رنگ رژلب موجب بیشتر نشان دادن چشم ها و در مرکز توجه قرار گرفتن آن ها می شود. 

رنگ رژلب برای پوست سفید و روشنReviewed by سه رخ on Dec 28Rating: 3.0رنگ رژلب برای پوست سفید و روشنبرای افرادی که پوست های روشن و سفید دارند رنگ قرمز مناسب ترین رنگ رژلب می باشد. در این مقاله رنگ رژلب های مناسب برای پوست های سفید را معرفی می کنیم.

آموزش آرایش برای افرادی که پوست های روشن و سفید دارند رنگ قرمز مناسب ترین رنگ رژلب می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *