مدل های ریمل چشم
انواع ریمل چشم
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۷
آموزش آرایش چشم زیبا بدون آرایش
چشم زیبا بدون آرایش
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۷

بهترین مارک مداد چشم

برند مداد چشم

بهترین مارک مداد چشم

بهترین مارک مداد چشم

   مداد چشم یکی از لوازم آرایشی است که باید در انتخاب آن دقت زیادی داشته باشید؛ زیرا هم به سلامتی چشمان شما مرتبط است و هم در آرایش بی‌نقص چشم‌ ها و ماندگاری آن تأثیر بسیاری دارد. مداد چشم های مختلفی در بازار وجود دارد که توسط برندهای مختلف تولید می شوند. توصیه می کنیم قبل از انتخاب مداد چشم ابتدا نوع پوست خود را در نظر بگیرید، به طور مثال افرادی که پوست چرب دارند باید از مداد چشم هایی استفاده کنند که خشک است تا در پشت پلک و اطراف چشم پخش نشود. یا افرادی که پوست خشک دارند باید از مداد چشم های نسبتاً روغنی استفاده نمایند تا آرایش چشم ها زیباتر و رنگ مداد چشم به خوبی بر روی پلک ها بنشیند. در ادامه چند مارک معتبر از مداد چشم را به شما معرفی می کنیم. 
- مداد چشم Couture Kajal از "ایو سن لورن" YSL 
این مداد چشم رنگ دودی زیبایی دارد و دارای کیفیت بسیار خوبی است و مدت زیادی روی چشم‌ ها دوام خواهد آورد.
- مداد چشم ضدآب Lasting Drama از "میبلین" Maybelline
این مداد چشم رنگ آبی کبالت پر رنگ  دارد و دارای دوام و ماندگاری بالایی است. این مداد حالت ژلی داشته و افسون چشم ها را چندین برابر می سازد. 
- مداد چشم نقره‌ای تیره "لوراک" Lorac
این مداد دارای سایه نقره‌ ای رنگ است. این مداد بعنوان یک خط چشم حرفه ای در بازار آرایشی شناخته شده است. 
- مداد چشم Urban Decay
برای افرادی که قصد دارند کنترل بیشتری روی خط چشم خود داشته باشند، این محصول را پیشنهاد می دهیم. خط چشم این مداد حالت مخملی بوده و تمام روز بدون ایجاد لکه یا سیاهی دور چشم، روی چشم باقی مانده و هیچگونه نامرتبی در آرایش چشم در طول زمان ایجاد نمی کند. 

 

بهترین مارک مداد چشمReviewed by سه رخ on Apr 26Rating: 3.0بهترین مارک مداد چشمبهترین مارک مداد چشم مارکی است که دارای مواد ارگانیک باشد تا هیچگونه مشکلی برای چشم ها ایجاد نکند و در عین حال آرایشی زیبا و بدون نقص برای چشم ها ایجاد نماید. در این مقاله بهترین مارک مداد چشم را به شما معرفی می کنیم.

بهترین مارک مداد چشم مارکی است که دارای مواد ارگانیک باشد تا هیچگونه مشکلی برای چشم ها ایجاد نکند و در عین حال آرایشی زیبا و بدون نقص برای چشم ها ایجاد نماید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *