معرفی لوسیون گیاهی تقویت مو سینره
لوسیون گیاهی تقویت مو سینره
خرداد ۱۲, ۱۳۹۶
ماسک هویج صورت - ضد چروک
ماسک هویج – ضد چروک
خرداد ۱۳, ۱۳۹۶

ورزش های صورت برای از دست دادن چربی -قسمت دوم

ورزش های صورت برای از دست دادن چربی

ورزش صورت

ورزش های صورت برای از دست دادن چربی - قسمت دوم

  • با لب های بسته، لبخند بزنید

لب هایتان را به طور محکم، چسبیده بهم نگه دارید. سعی کنید با دهان بسته لبخند بزنید. مطمئن شوید که لبهایتان از هم جدا نمی شوند. این وضعیت را برای چند ثانیه حفظ کنید و سپس استراحت کنید. این حرکت را برای ۱۰ ــ ۸ بار تکرار نمایید.

  •  ورزش “O” با دهان

یک نفس عمیق بکشید و بازدم انجام دهید. حالا دهان تان را با هوا پر کنید و لب هایتان را ببندید. برای چند ثانیه این حالت را حفظ کنید. سپس لب هایتان را در یک شکل O کوچک باز کنید. هوا را بیرون بدمید، طوری که انگار دارید سوت می زنید. صورت تان را به بالا حرکت دهید و هوا را به بیرون بدمید. این به کاهش چربی روی چانه شما کمک خواهد کرد. کمی استراحت کنید و برای ۵ بار تکرار نمایید.

  • ورزش پیچ و تاب صورت

در حالی که روی صندلی نشسته اید، سرتان را مستقیم نگه دارید. در حالی که لب هایتان را بسته نگه داشته اید، آنها را به سمت راست بکشید. تا زمانی که روی گونه چپ تان احساس کشش کنید، به کشیدن ادامه دهید. برای چند ثانیه، در این حالت بمانید. حالا همین کار را روی گونه راستتان تکرار کنید. این کار را ۶ ــ ۵ بار در روز انجام دهید.

  • ورزش لب پایین

این، یک ورزش عالی برای کاهش چربی از چانه شماست. لب پایین تان را روی لب بالایتان حرکت دهید. آن را بکشید تا بینی تان را لمس کنید. آن را برای ۱۰ ثانیه در آنجا نگه دارید. کمی استراحت کرده و برای ۵ تا ۱۰ بار تکرار کنید.

  •  کشش پوست صورت

انگشت اشاره و وسط تان را روی استخوان های گونه تان قرار دهید و پوست تان را به سمت چشم هایتان بکشید. در حالی که آن را نگه داشته اید، دهان تان را در یک شکل بیضی باز کنید. برای ۱۰ ثانیه د راین وضعیت بمانید و سپس کمی استراحت کنید. این روند را برای ۳ تا ۴ بار تکرار کنید. این حرکت در خلاص شدن از شر غبغب مفید است.

ورزش های صورت برای از دست دادن چربی -قسمت دومReviewed by سه رخ on Jun 2Rating: 4.5ورزش های صورت برای از دست دادن چربیدر این مقاله میخواهیم بهترین ورزش های صورت برای از دست دادن چربی از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *