ماسک خیار و گلاب برای رفع تیرگی دور چشم
ماسک خیار و گلاب برای رفع تیرگی دور چشم
تیر ۸, ۱۳۹۶
بهترین ماسک خانگی برای لک صورت
ماسک خانگی برای لک صورت
تیر ۹, ۱۳۹۶

فواید ریش و سبیل آقایان

مهمترین فواید ریش و سبیل صورت آقایان

فواید ریش و سبیل آقایان

فواید ریش و سبیل آقایان

ریش علاوه بر زیبایی صورت مردان و پوشاندن بخش پایینی صورت قسمتی از پوست را در برابر اشعه خورشید محافظت می کند. در واقع ریش و سبیل موجب محافظت پوست آقایان تا حدود 90 تا 95 درصد در مقابل اشعه های خورشید می شود. که نتیجه آن به تأخیر افتادن پیری پوست و کاهش احتمال بروز سرطان می شود. متخصصین زیبایی در آرایشگاه و کلینیک های زیبایی معتقدند که موها همچون فاکتورهای حفاظتی (SPF) عمل می نمایند. سایت سه رخ مهمترین خواص ریش را در این مقاله به شما آموزش میدهد:

- عفوت ها و جوش های پوستی را کاهش می دهد!
وجود مو بر روی صورت احتمال عفونت باکتری ها و آکنه ها را کاهش می دهد. متخصصان پوست و مو و آرایشگران در آرایشگاه معتقدند فولیکول های مو  در این حالت عفونت نکرده  و به دلیل بسته شدن آنها پوست دچار جوش و آکنه نخواهد شد.

- علائم پیری پوست را می پوشاند!
خنده عمیق بعضی از افراد و پیری پوست بخصوص در اطراف لب ها را می توان به کمک سبیل های بلند مانند سبیل های نعل اسبی پوشاند.

- علائم حساسیت و آسم را به حداقل می رساند!
گروهی از متخصصین پوست و زیبایی بر این باورند که موی صورت و ریش علائم آسم و حساسیت را کاهش می دهد و در واقع نقش حفاظتی در سیستم تنفسی را ایفا میکند. موهای زیر بینی  مانع از ورود ذرات و عوامل حساسیت زا به بینی می شود.


مطالب مرتبط:
روش پرپشت کردن ریش و سبیل آقایان
دلایل کم پشتی ریش و سبیل
ریش و سبیل صورت آقایان
بهترین مدل ریش و سبیل برای شما کدام است؟




فواید ریش و سبیل آقایانReviewed by سه رخ on Jun 29Rating: 4.5فواید ریش و سبیل آقایانریش و سبیل علاوه بر زیبایی دارای مزیت هایی است که حافظ سلامتی و شادابی پوست است. در این مقاله خواص ریش و سبیل را به صورت کامل بررسی کرده و تأثیرات آن ها را بر روی پوست تحلیل میکنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *