آشنایی با آرایش برزیلی
آرایش برزیلی
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۶
آشنایی با ارایش انگلیسیآشنایی با آرایش انگلیسی
آرایش انگلیسی
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۶

مراحل استفاده از ماسک صورت

مراحل استفاده از ماسک صورت

ماسک صورت

مراحل استفاده از ماسک صورت

  • مرحله اول
    خود را برای ریخت و پاش آماده کنید. اگر قصد دارید در حالیکه درون یک وان استراحت می‌کنید، از ماسک صورت استفاده کنید، پس نباید نگران ریخت و پاش باشید. می‌توانید صورت و گردنتان را با ماسک بپوشانید و فقط استراحت کنید. اما اگر برای دوش گرفتن زمان کافی ندارید، پس موهایتان را پشت سرتان جمع کنید. لباسی هم بپوشید که کثیف شدنش برایتان مهم نباشد. به احتمال زیاد هنگام استفاده از ماسک کمی کثیف کاری می‌شود، اما همین هم جالب است.
  • مرحله دوم
    من همیشه پیشنهاد می‌کنم که کارتان را با یک صورت شاداب و تمیز آغاز کنید. پیش از ماسک، از پاک کننده‌های روزانه‌تان استفاده کنید تا آلودگی‌های سطحی، چربی‌ها و آرایشتان را پاک کند. به  این ترتیب  اطمینان خواهید داشت که پوستتان ازهمه‌ی مواد مفیدی که در ماسکتان وجود دارد بهره خواهد برد.
  •  مرحله سوم
    با دستان مرطوبتان ماسک را مستقیما روی پوست مرطوب قراردهید. بیاد داشته باشید که حتما دلیلی وجود دارد که به آن ماسک صورت می‌گویند. هنگام استفاده از ماسک، باید به گونه‌ای باشید که انگارواقعا ماسک زده‌اید.
    هرگز مستقیما آنرا روی پوستتان نمالید. اینکار را باید مانند مالیدن خامه روی کیک انجام دهید. از مالیدن آن به اطراف چشم‌هایتان نیز خودداری کنید. سوراخ‌های بینی‌تان را تمیز نگه دارید و ماسک را ازصورت به سمت پایین گردن و گلو امتداد دهید. آیا چیزی بدتر از داشتن پوست صورتی جوان و گردنی پیر و چروکیده وجود دارد؟ من همیشه از گردنم نیز مانند صورتم مراقبت می‌کنم.
  •  مرحله چهارم
    شما می‌توانید دراین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه استراحت کنید، موهایتان را آرایش کنید، ایمیل‌هایتان را چک کنید و عملا هرکاری که دوست دارید انجام دهید. فقط حواستان به زمان باشد و به دستورالعمل مصرف دقت کنید. اگر در دستورالعمل خواندید که باید تا ۱۵ دقیقه روی پوستتان بماند، پس همان کار را بکنید و نگذارید ماسک ۲۰ یا ۳۰ دقیقه روی صورتتان بماند. ماسک زمانی موثرخواهد بود که دستورالعمل مصرفش درست اجرا شود. پس آنها را دقیق انجام دهید.
  • مرحله پنجم
    حالا وقت پاک کردن ماسک است. ماسک‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به پوستتان می‌چسبند. لزومی ندارد برای پاک کردنشان خشونت به خرج دهید. از آب فراوان و یک لیف مخصوص صورت استفاده کنید، و به نرمی ماسک را پاک کنید. لیف را روی ماسک قرار دهید و بردارید. آنرا نمالید، سپس پوستتان را با یک حوله خشک کنید.

نکات مهم:

  • پیش از مالیدن ماسک، دور چشم‌هایتان کمی ژل چشم یا کرم بزنید، اینکار مانع ازخشک شدن این منطقه‌ی حساس می‌شود.
  • هنگامی که ماسک صورتتان خشک شد و وقت پاک کردنش رسید، به آرامی یک لیف حمام گرم و خیس را روی صورتتان قراردهید و چند ثانیه نگهش دارید. چندبار اینکار را تکرار کنید تا ماسکتان نرم و شل شود. با بکار بردن این نکته، روند شستشوی پوستتان راحتتر و ملایم‌ترخواهد بود.
  •  همه باید ماسک گذاشتن را به برنامه‌ی مراقبت از پوستشان اضافه کنند. فقط با چند دقیقه استراحت روزانه، پوست شما تغییرات قابل ملاحظه‌ای خواهد کرد که به خوبی قابل مشاهده و درک خواهد بود. ممکن است هنگام ماسک گذاشتن مسخره بنظر بیایید، اما بخش سرگرم کننده‌ی قضیه همین است.
مراحل استفاده از ماسک صورتReviewed by سه رخ on Apr 27Rating: 4.5مراحل استفاده از ماسک صورتدر این مقاله میخواهیم مراحل استفاده از ماسک صورت را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *