لیزر موی زائد
مراقبتهای بعد از لیزر موهای زائد
دی ۱۸, ۱۳۹۶
مو سالم با تغذیه سالم
تغذیه برای داشتن مو سالم
دی ۱۸, ۱۳۹۶

برند آرایشی مک

محصولات آرایشی مک

برند آرایشی مک

برند آرایشی مک

   امروزه تمامی آرایشگران و فعالان در صنعت آرایشی و تأمین کنندگان محصولات آرایشی برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی و حتی بیشتر مرد با برند آرایشی مک آشنایی دارند. مک یکی از معروف ترین برندهای محصولات آرایشی است که بسیار پرطرفدار است. شرکت مک در تورنتو با همکاری یک هنرمند آرایشگر و عکاس به نام فرانک توسکان و صاحب سالن زیبایی، فرانک آنجلو در سال ۱۹۸۴ تاسیس شد. هدف این دو نفر از تاسیس این خط تولید آرایشی تنها تامین نیازهای حرفه ایی خود بود. برخلاف دیگر مارک های بزرگ آرایشی که محصولات مراقبتی را نیز تولید می کنند، خط مشی شرکت مک گسترش محصولات بر اساس طیف گسترده ایی از رنگ است.
   مک یک برند جدید آرایشی نیست و اکثر خانم هایی که با لوازم و محصولات آرایشی سر و کار دارند، این برند را به خوبی می شناسند. مک MAC یکی از کمپانی های پیشرو در زمینه آرایش است که در سرتاسر دنیا محبوبیت بسیار زیادی دارد. به علاوه کمپانی مک MAC محصولات متنوعی به بازار عرضه کرده است که از جمله آن ها می توان به برق لب، ریمل، خط چشم، سایه، رژلب، کرم پودر، رژگونه، پنکک، لاک، کانسیلر و محصولات بیشمار دیگری اشاره کرد. 

برند آرایشی مکReviewed by سه رخ on Jan 8Rating: 3.0برند آرایشی مکمک یکی از برندهای معروف آرایشی است که در زمینه تولید محصولات و لوازم آرایشی فعالیت کرده و دارای شهرتی جهانی است به گونه ای که تمامی فعالان این صنعت این برند معروف را میشناسند و طرفدار آن هستند. در این مقاله این برند را معرفی می کنیم.

مک یکی از برندهای معروف آرایشی است که در زمینه تولید محصولات و لوازم آرایشی فعالیت کرده و دارای شهرتی جهانی است به گونه ای که تمامی فعالان این صنعت این برند معروف را میشناسند و طرفدار آن هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *