محصولات میراکل
روغن خراطین میراکل اصل
دی ۲۲, ۱۳۹۶
آموزش مراقبت مو-نگهداری از مو
آموزش مراقبت دائم از مو
دی ۲۳, ۱۳۹۶

از ریزش موها جلوگیری کنید

جلوگیری از ریزش مو

ریزش مو

آموزش جلوگیری از ریزش مو :

         ریزش مو دلایل مختلفی دارد، از جمله رژیم غذایی، میزان مواد معدنی که مصرف می کنید، داروها، بیماری ها، آلودگی و وراثت. تقریبا یک سوم جمعیت از ریزش مو رنج می برند. برای ریزش موی ژنتیکی و یا با فاکتورهایی که از کنترل شما خارج هستند، هیچ گارانتی وجود ندارد. ولی می توانید با مراقبت های خاصی می توانید پیشگیری کنید یا میزان ریزش موها رو کم کنید.

        استفاده از سشوار رو محدود کنید. گرما پروتئین موجود در موهاتون رو ضعیف کنید. گرما باعث میشه که موهاتون شکننده بشه و باعث ریزش موها می شود. بهترین حالت این است که موهاتون به طور طبیعی خشک بشود. بقیه ی دستگاه هایی که با گرما به موهاتون حالت میدهند، فرکننده ها، صاف کننده ها، برس های گرم ، همگی می توانند این تاثیر را، روی موهاتون داشته باشند. در استفاده از دستگاه های حرارتی بسیار دقت کنید، زیرا می توانند اسکالپ سرتون رو بسوزونند و به فولیکول های مو آسیب بزنند.

            صاف کردن و فر کردن موها با مواد شیمیایی به موهاتون رو ه شدت آسیب می زند. این مواد، بخش های درونی موها را از بین می برد، و مو طوری تغییر می کنند که از حالت طبیعی خارج میشود . این کار موها را ضعیف می کند و حالت کدورت و شکنندگی پیدا می کند. این کدر شدگی و شکنندگی به ریزش مو ختم می شود.

            بخش هایی از مو را که در اثر رنگ و استفاده از مواد شیمیایی آسیب دیدند، کوتاه کنید. استفاده ی مداوم از مواد رنگی احتمال آسیب های جدی به مو رو زیاد می کند. هیچ وقت موهاتون را کمتر از 4 تا 6 هفته رنگ نکنید. اگر موهای سفید تون معلوم شده، خیلی بهتر است که در این مدت اجازه بدهید مو استراحت کند.

          موهاتون را دکلره نکنید. دکلره کردن مو، کوتیکول های مو را با مواد شیمیایی تحریک می کند و سلول های طبیعی مو رو از بین می برد. با دکلره کردن مو، به طبیعت مو دست برده و موهای خودتون رو آسیب پذیر می کنید. موهای دکلره شده با سشوار ها و لوازم حرارتی کاملا از بین میرود .

 

 

از ریزش موها جلوگیری کنیدReviewed by ویتامینه مو on Jan 12Rating: 4.0از ریزش موها جلوگیری کنیدروش هایی که از ریزش موها جلوگیری میکند را در این مقاله آموزش ببینید. روشهای زیادی برای جلوگیری از ریزش موها وجود دارد.

برای حفظ شادابی و زیبایی خود آموزش ببینید که از ریزش مو جلوگیری کنید و شادابی موهای خود را حفظ کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *