ماسک آبرسان عسل
ماسک مرطوب کننده صورت با عسل
دی ۲۳, ۱۳۹۶
عوارض بستن مو
عوارض استفاده از کلیپس و گل سر برای موها
دی ۲۴, ۱۳۹۶

رفع موهای زائد پا با ترکیب شکر و عسل و لیمو

رفع موهای زائد پا

رفع موهای زائد پا با ترکیب شکر و عسل و لیمو

رفع موهای زائد پا با ترکیب شکر و عسل و لیمو

   برای رفع موهای زائد ناحیه پا هم می توان از وسایل برقی مانند اپی لیدی استفاده کرد و هم می توان از ماسک های آماده برای از بین بردن موها نیز استفاده کرد. اما مجموعه سه رخ قصد دارد در این مقاله نحوه تهیه یک ماسک طبیعی و سالم را به شما آموزش دهد. ترکیب شکر با آب و آب لیمو و عسل داروی خانگی بسیار خوب و مناسبی برای از بین بردن موهای زخیم بدن است. این ماسک مانند موم برای از بین بردن موهای پاها و بازوها بسیار مؤثر عمل می کند. استفاده از این ماسک کمی شبیه اپیلاسیون و کندن موها است و البته کمی درد نیز دارد.
مواد لازم:
- یک قاشق غذاخوری شکر
- یک قاشق چای خوری آب لیمو
- یک قاشق چای خوری عسل ارگانیک
- آب (اختیاری، برای رقیق کردن)
- آرد ذرت یا آرد معمولی: یک یا دو قاشق چای خوری
- یک تکه پارچه یا نوار اپیلاسیون
- کاردک اپیلاسیون یا کارد کره خوری
دستور کار:
   ابتدا در یک ظرف کوچک شکر و آب لیمو و عسل را باهم مخلوط کنید. سپس مخلوط را ۳ دقیقه گرما دهید تا خوب صاف شود و به یک ترکیب یکنواخت تبدیل شود. اگر ترکیب خیلی غلیظ بود می توانید مقداری آب به آن اضافه نمایید و باهم مخلوط کنید. سپس مخلوط را در دمای اتاق خنک کنید. قسمت هایی از بدن را که قصد دارید مخلوط را به آنجا بزنید، تمیز کرده و سپس یک لایه بر روی آن ناحیه با آرد ذرت یا آرد معمولی قرار دهید. مقدار زیادی از ترکیب شکر، آب لیمو و عسل را با استفاده از کاردک اپیلاسیون در نقاطی که موهای زائد دارد بمالید. ترکیب را در جهت رویش موها زده و سپس با پارچه یا نوار اپیلاسیون آن را بپوشانید و با دست فشار دهید تا خوب روی این مخلوط بنشیند. حال در جهت مخالف رویش موها نوار یا پارچه را بکشید. مشاهده می کنید که خیلی خوب موهای زائد را برمی دارد. شما می توانید از این روش تا هر زمان که موهای زائد دست و پایتان کاملا از بین بروند استفاده کنید.

رفع موهای زائد پا با ترکیب شکر و عسل و لیموReviewed by سه رخ on Jan 13Rating: 3.0رفع موهای زائد پا با ترکیب شکر و عسل و لیموبرای از بین بردن موهای زائد پا روش های مختلفی وجود دارد که بهترین آن ها استفاده از ماسک خانگی است. در این مقاله شما را با نحوه تهیه این ماسک آشنا می کنیم.

برای از بین بردن موهای زائد پا روش های مختلفی وجود دارد که بهترین آن ها استفاده از ماسک خانگی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *