نکات بهداشتی ناخن در آرایشگاه
نکات بهداشتی ناخن در آرایشگاه
دی ۲۷, ۱۳۹۵
آموزش آرایش ساده ملایم
آموزش آرایش ملایم
دی ۲۷, ۱۳۹۵

مژه بلند و زیبا با آرایش

روش مژه بلند زیبا با آرایش

جدیدترین روش مژه بلند زیبا با آرایش

مژه بلند و زیبا با آرایش

اتفاقات زیادی ممکن است باعث ریزش مژه های تان شود .در این مقاله میگوییم چطور قبل از رویش و رشد مجدد مژه هایتان با آرایش یا کمک از آرایشگاه به چهره دلخواه برسید.

۱- از ریمل حجم دهنده یا ریمل بلند کننده استفاده کنید. همانطور که قبلا گفته شد استفاده از ریمل به مژه هایتان ظاهری بلندتر، پُرتر میدهد، اما بعضی از ریمل های استاندارد موجود در بازار به جای اینکه مفید باشند در اصل مضر هستند. بهترین نوع ریمل برای استفاده جهت رویش مجدد مژه ها، ریمل مدل تقویتی است که علاوه بر وظیفه اصلی اش بلافاصله ظاهری بلند به مژه هایتان میبخشد.
-ریمل مدل تقویتی حاوی محلول مخصوص پیچیده ایست که در اصل قادر است با لایه پوشاننده ای روی مژه ها به آنها استحکام ببخشد. استفاده از این نوع ریمل بر روی مژه هایتان احتمالا کمتر آسیب رساننده است اما باید دقت کنید که وقتی آرایشتان را پاک میکنید آنرا هم به دقت و ملایمت، تمیز پاک کنید که از آسیب احتمالی جلوگیری کنید.
-ریمل های حجم دهنده یا بلند کننده به شما آن ظاهر دلخواهتان را میدهد، اما اگر از خصوصیات تقویتی برخوردار نباشد در استفاده دراز مدت  یا روزمره میتواند باعث صدمه رسیدن به مژه هایتان باشد.

۲- خط چشم های تقویتی به جای ریمل. در مقایسه با ریمل خط چشم زمان کمتری برای پاک شدن نیاز دارد، در عین حال با ریشه های مژه ها در تماس است و میتواند فواید زیادی به مژه های آسیب دیده یا در حال رشد بدهد.
-خط چشم مدل تقویتی و رشد مژه مایع باید دقیقا به خط ریشه رویش مژه ها مالیده شود. پپتید ها-ترکیبی متشکل از دو یا چند آمینو اسید - موجود در این نوع محصول به مژه ها از ریشه و محل رویش آنها استحکام می بخشد.

۳- بعد از ریمل  ژل مژه بزنید. فرمولاسیون این محصول بگونه ایست که به مژه های شما حجم و درخشندگی میدهد بدون آنگه مژه ها و ریمل بهم چسبندگی پیدا کنند یا گلوله گلوله شوند. اگر مژه هایتان در جاهایی بخصوص کم پشت به نظر میرسد. میتوانید بعد از ریمل یک لایه از این محصول بزنید تا حجم و درخشندگی اضافه بدست آید.
- از آنجایی که ژل مژه به اندازه ریمل معمولی آسیب زننده نیست اما اگر درست استفاده نشود نتایج منفی ای خواهد داشت. برای بهترین نتیجه این محصول را بر روی ریمل های تقویتی یا پرایمر بکار ببرید.

۴- سعی کنید از ریمل مژه فوری استفاده کنید. این محصول شامل الیاف مصنوعی خیلی ریزی است که وقتی آنرا مثل ریمل به مژه های طبیعی خودتان میزنید، این الیاف ریز به انتهای مژه ها میچسبند و همانند اکستنشن باعث میشوند آنها بلندتر و حجیم تر به نظر برسند.
-بعضی از این محصولات حاوی ویتامین E  و اسید هیالورونیک اند که در ضمن اینکه به مژه هایتان ظاهر بلند و حجیمی میدهد آنها را نرم و لطیف هم میکند.
-این نوع از محصول فقط باید برای نوک مژه ها استفاده شود چون اگر خیلی نزدیک ریشه مژه ها استفاده شود بدلیل وجود الیاف مصنوعی موجود در آنها و تماس احتمالی این مواد به داخل چشم ممکن است حساسیت ایجاد کند.

۵- برای اکستنشن مژه هزینه کنید. امروزه بعضی از سالن های زیبایی خدمات اکستنشن مژه ارائه میدهند. آنها مژه های مصنوعی را بصورت تکی و جدا جدا بین مژه های طبیعی شما می چسبانند و ظاهری بسیار طبیعی از مژه های بلند و حجیم و سالم بوجود می آورند.
-این پروسه میتواند چندین ساعت طول بکشد ولی نتیجه آن برای چندین هفته متوالی باقی می ماند.
-در صورتیکه بخواهید ظاهر آنها را مثل روز اول حفظ کنید ممکن است که هر دو یا سه هفته یکبار هم به یک ترمیم ۳۰ دقیقه ای نیاز داشته باشید.
-به پشت بخوابید تا در هنگام خواب از کنده شدن و آسیب احتمالی به آنها جلوگیری کنید.
-یک جنبه منفی اکستنشن مژه برای برخی از افراد این است که اینکار باعث میشود که مژه های طبیعی خودشان را هم از دست بدهند و مژه ها نازک و کم پشت به نظر برسند.
-یک جنبه منفی دیگر اکستنشن مژه هم هزینه بالای آن و ترمیم دوره ای آنهاست.

۶- جوانب مثبت و منفی مژه های مصنوعی را بسنجید. مژه های مصنوعی در حالیکه به مژه های شما ظاهری بلند و حجیم و دوست داشتنی میدهند ولی باید هر روز بعد از استفاده کنده شوند که این در بلند مدت یا استفاده مکرر می تواند به مژه های خودتان آسیب بزند.
-بیشترین قسمت آسیب رسان مژه های مصنوعی درآوردن و کندن آنهاست. وقتی که آنها را میکنید بهمراه آن تعدادی از مژه های خودتان هم کنده میشود و از آنجاییکه شما هر روز مجبور به تکرار این کار هستید این آسیب رسیدن به مرور زمان خیلی جدی میشود.

مژه بلند و زیبا با آرایشReviewed by Pantea Paydar on Jan 16Rating:

3 دیدگاه ها

  1. ن.قربانی گفت:

    خیلی زیباس

  2. vida گفت:

    امتحان میکنم امیدوارم نتیجه داشته باشه

  3. ندا گفت:

    مژه مصنوعی خیلی خوشگل میشه ضرر هم نداره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *