اصلاح ابرو
روش برداشتن ابرو با یک موچین خوب
آبان ۲۹, ۱۳۹۶
مهمترین عوارض تاتو
عوارض تاتو بدن (قسمت اول)
آبان ۲۹, ۱۳۹۶

کرم لیفتینگ استادرم

کرم استادرم

کرم لیفتینگ استادرم

کرم لیفتینگ استادرم

   محصولات استادرم یکی از قوی تری و پرطرفدارترین محصولات مراقبت از پوست می باشند. یکی از محصولات تولیدی این برند مشهور کرم لیفتینگ استادرم است. این کرم حاوی عصاره بسيار قوي جهت ليفتينگ و سفت کردن پوست می باشد که موجب افزايش شفافيت پوست می گردد. این کرم اثر بسيار قوي در ترميم همزمان درم و اپيدرم پوست دارد که موجب افزايش استحکام پوست خواهد شد. این کرم حاوي سلولار واترو T.C بوده که یک مکمل درمانی برای افزایش اثر کرم در لفتینگ پوست در روز و شب می باشد. 
   این محصول حاوی ترکیبات انحصاری شامل (علف ببر، ویتامین C و لومیکان) بوده که دارای اثر ترمیم کنندگی عمیق است و نه تنها پوست را برای ساخت الاستین و کلاژن تحریک کرده بلکه توسط لومیکان، فیبرهای تولید شده را منظم کرده و موجب استحکام بیشتر پوست خواهد شد. این کرم را باید در طول روز پس از سرم لیفت استفاده کنید تا اثر درستی بر روی پوست ایجاد کند. 
کرم لیفتینگ استادرمReviewed by سه رخ on Nov 20Rating: 3.0کرم لیفتینگ استادرمکرم لیفتینگ استادرم یکی از تخصصی ترین محصولات لیفتینگ پوست است که موجب جوانسازی و رفع چین و چروک های پوست می گردد. در این مقاله شما را با این محصول آشنا می کنیم.

کرم لیفتینگ استادرم یکی از تخصصی ترین محصولات لیفتینگ پوست است که موجب جوانسازی و رفع چین و چروک های پوست می گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *