آموزش تهیه بالم لب
بالم لب طبیعی بسازید!
اسفند ۲, ۱۳۹۶
رفع تیرگی زیر چشم
کرم گریم زیر چشم
اسفند ۲, ۱۳۹۶

آرایش ابروها در کمترین زمان

آرایش روزانه ابرو

آرایش ابروها در کمترین زمان

آرایش ابروها در کمترین زمان

   بسیاری اوقات زمان کافی برای آرایش در اختیار نداریم و نیاز است در کمترین زمان ممکن ابروهای خود را اصلاح و مرتب کنید. در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چگونه در کمترین زمان ممکن ابروها خود را به صورت کاملا طبیعی آرایش نمایید.
- کمی نرم کننده بزنید: ابرو نیز همچون پوست بدن و سر نیاز به رسیدگی دارد. پس از یک مرطوب کننده پوست صورت استفاده نمایید و پوست دور ابرو را به خوبی مرطوب کنید. حتی می توانید از روغن های ارگانیک مانند نارگیل، بادام و روغن زیتون نیز برای پر شدن و سلامت ابروها استفاده نمایید.
- با موچین موهای خیلی نامرتب را جدا کنید: با این روش به صورت ناگهانی ابروهای خود را تمیز کنید بدون اینکه خیلی تخصصی روی آن ها کار کنید. موهای خیلی بلند را هم با قیچی کوتاه نمایید. البته حتما از قیچی ابرو استفاده کنید تا کنترل بهتری بر روی حالت ابروها داشته باشید.
- ابروها را براش بکشید: همانگونه که شانه زدن موها باعث زیبایی آن ها می شود، شانه زدن ابروها نیز آن ها را به شدت مرتب و تمیز  نشان خواهد داد. با یک اسپولی موهای ابرو را در جهت رشدشان شانه بزنید.
- ابروها را پر کنید: جاهای خالی ابرو را طوری پر کنید که کاملا طبیعی به نظر برسند، برای این کار می توانید از یک مداد ابرو با دو درجه رنگ روشن تر از موهای خود استفاده نمایید و اگر موهای شما نقره ای یا بلوند است با مدادی که دو درجه تیره تر از آن است ابروها را پر کنید. سپس از یک ریمل ابرو شفاف برای بهتر و مرتب تر نشان دادن آن استفاده کنید.
- کمی کانسیلر بزنید: با زدن کمی کانسیلر به استخوان زیر ابرو می توانید موهای ریزی که خطوط ابرو را نامنظم نشان می دهند را محو کرده و ابرویی جذاب و مشخص داشته باشید.

آرایش ابروها در کمترین زمانReviewed by سه رخ on Feb 21Rating: 3.0آرایش ابروها در کمترین زمانبسیاری از خانم ها به دلیل کمبود وقت نیاز دارند ترفندهایی را برای آرایش های طبیعی در کمترین زمان ممکن بیاموزند. در این مقاله این ترفندها را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها به دلیل کمبود وقت نیاز دارند ترفندهایی را برای آرایش های طبیعی در کمترین زمان ممکن بیاموزند.

1 دیدگاه

  1. roni گفت:

    آرایش ابرو خیلی اهمیت داره و باعث میشه چشم خیلی جذاب بشه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *