نکات مو فر
نکاتی مهم درباره موهای فر
فروردین ۲۱, ۱۳۹۶
بهترین مارک رنگ مو
مارک رنگ مو
فروردین ۲۱, ۱۳۹۶

خطاهای آرایشی که صورت شما را پیرتر نشان می دهند!

هفت مورد عجیب که پیرتان میکنند!

عوامل پیری پوست

خطاهای آرایشی که شما را پیرتر نشان می دهند!

1⃣ زیادی کرم پودر زدن
بدیهی است که لایه ضخیم از کرم پودر و پن کیک پوست را پیرتر نشان خواهد داد. به توصیه آرایشگران با تجربه در زمینه میکاپ بهتر است یک لایه نازک کرم پودر بزنید یا از فقط مرطوب کننده و پن کیک استفاده کنید. آرایش کم و ملیح موجب جوان نشان دادن پوست شما میشود و چهره ای زیبا و جذاب از شما نمایان می سازد.

2⃣ زیادی روشن کردن زیر چشم

یکی از عوامل مخرب زیبایی خانم ها و آقایان حلقه های تیره زیر چشم است. با تنظیم خواب روزانه و تغییراتی در رژِیم غذایی خود میتوانید این تیرگی ها را کمتر کرده و به مرور زمان آن ها را از بین ببرید. اما زنان بیشتر اوقات برای جوان تر و زیباتر نمایان شدن چشم هایشان تنها به کانسیلر یا روشن کننده های زیر چشم متکی می شوند. البته با افزایش سن،  پوست زیر چشم نازک تر می شود  و  شما مجبورید برای پوشاندن این تیرگی ها از کرم های روشن تر استفاده کنید. درضمن ایجاد لایه  ای ضخیم از سفیدکننده زیر چشم اصلا ظاهر زیبا و جذابی نخواهد داشت.

3⃣ انتخاب نامناسب مدل مو

مدل مو تأثیر بسزایی در ظاهر و زیبایی شما دارد. این طبیعی است که شما بخواهید باوجود اینکه سنتان بالا رفته است باز هم مدل موهای جوانی خود را که بلند و لخت بود را داشته باشید.اما صورت افراد مسن با موهای بلند و لخت پژمرده و بی حال به نظر می رسد، پس با بالا رفتن سن مدل موهی خود را تغییر دهید، به توصیه آؤایشگران با تجربه می توانید موهای خود را کوتاه یا حالت دار درست کنید.

4⃣ زیاد استرس داشتن
خطای بسیار مؤثر در مورد زیبایی تحمل استرس . فشار های عصبی بوده و اینکه کاری برای رفع آن ها انجام ندهیم. هنگامی که بدن و ذهن تحت فشار نگرانی هاست، پوست نیز عذاب می کشد که حتی آرایش زیاد و بهترین نوع محصولات زیبایی نمی تواند این خرابی هایی که در اثر استرس ایجاد شده را از بین ببرد. پس یک راه مناسب برای کاهش استرس های خود پیدا کنید تا بتوانید ظاهر خود را نیز جوان تر و شاداب تر سازید.

5⃣ خراب کردن و از دست دادن موها

رنگ کردن بیش از حد موها یا کارهای دیگر از قبیل فر کردن یا صاف کردن، آسیب های جدی به مو می زند که همیشه با شما خواهد ماند.حتی اگر شما ظاهری جوان داشته باشید، موهای سوخته یا وز شده این زیبایی را از شما صلب میکند.بنابراین سعی کنید موهای خود را کمتر به مواد شیمیای آغشته کنید تا شادابی و طراوت تارهای مو از بین نرود.

6⃣ استفاده از سایه های براق
براق  و درخشان کردن پشت پلک ها ممکن است ظاهر جالبی داشته باشد، اما نسبت به سایر انواع آرایش ها علائم بالا رفتن سن را در چهره شما نشان می دهد. زیرا قسمت پلک انسان فاقد غده های چربی است و این یعنی چشمها اولین عضو صورت اند که بالا رفتن سن در آن ها مشهود است. بنابراین زمانی که از سایه براق استفاده میکنیم، خطها و چین و چروک روی پلک نسبت به زمانیکه از سایه مات استفاده می کنیم بیشتر به چشم می آیند.

7⃣ آرایش کردن قسمت پایینی چشم
اگر به دوران میانسالی نزدیک شده اید، برای داشتن ظاهری جوان تر باید از ریمل و خط چشم کشیدن در زیر چشم خودداری کنید. زیرا این کار به جای اینکه چشمانتان را زیباتر کند فقط توجه دیگران را به دایره تیره زیر چشم و دیگر اثرات بالا رفتن سنتان جلب می کند.

خطاهای آرایشی که صورت شما را پیرتر نشان می دهند!Reviewed by سه رخ on Apr 10Rating: 4.5خطاهای آرایشی که شما را پیرتر نشان می دهند!در این مقاله قصد داریم با خطاهای آرایشی که ممکن است روزانه به طور ناخواسته با آن ها روبرو شویم ، آشنا شده و راه حل های مؤثر و مفید را به توصیه آرایشگران برای رفع این گونه خطاها و داشتن چهره ای جذاب و زیبا بررسی کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *