راه برداشتن ابرو خود
راه برداشتن ابرو خود(قسمت۲)
بهمن ۲۴, ۱۳۹۵
بهترین مارک خط چشم(قسمت ۲)
بهمن ۲۴, ۱۳۹۵

باور اشتباه در مورد شکستن ناخن ها

باور اشتباه در مورد شکستن ناخن ها

شکستن ناخن ها

باور اشتباه در مورد شکستن ناخن ها

به خوبی میدانیم خانم ها ، حسرت داشتن ناخن‌هایی محکم را دارند و از انواع محصولات تجاری در آرایشگاه گرفته تا تقویت‌کننده هایی مثل روغن زیتون و آبلیمو را به ناخنهایشان می مالند تا ماده معدنی کلسیم را در ناخن ها حفظ کنند و از شکستن ناخن جلوگیری کنند !
  لازم به ذکر است که تنها حدود یک درصد از حجم ناخن را کلسیم تشکیل می‌دهد که آن هم در سفتی و سختی ناخن ، هیچ‌گونه دخالتی ندارد بنابراین هیچ‌ وقت کمبود کلسیم باعث شکستن ناخن نمیشود. شکستن ناخن های بلند خانم ها یک کابوس به تمام معناست. بلند کردن ناخن خیلی زحمت دارد و رسیدگی ها و حساسیت های خاص خودش را میطلبد، ولی به جای اینکه از شکستن ناخن ها انقدر ناراحت شوید بهتر نیست روش های جلوگیری از این اتفاق را یاد بگیرید؟ در ادامه میخواهیم تمام روش ها و زیر و بم داشتن ناخنی با استقامت را به شما یاد دهیم. با ما همراه باشید.
رشد ناخن ها ، اغلب در سنین ده تا چهارده سالگی ست و از بیست سالگی به بعد، بتدریج رشد آنها کمتر می‌شود و احتمال شکستن ناخن بالا میرود. به‌ طور متوسط، ناخن ها روزی یک ‌دهم میلی‌متر رشد می‌کنند یعنی حدود سه میلی‌متر، در یک ماه ! رشد ناخن‌های پا هم تقریباً یک‌ سوم ناخن‌های دست می باشد.

باور اشتباه در مورد شکستن ناخن هاReviewed by Tannaz lotfy on Feb 12Rating:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *