آموزش رنگ موی نسکافه ای
رنگ موی نسکافه ای
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۶
آیا خوابیدن با آرایش بد است؟
آیا خوابیدن با آرایش بد است؟
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۶

آموزش برجسته کردن گونه (قسمت دوم)

آموزش آرایش گونه

آرایش گونه

آموزش برجسته کردن گونه (قسمت دوم)

ادامه آموزش برجسته سازی گونه ها با چند ترفند آٰرایشی ساده :

۶. تیره کردن را فراموش نکنید !
    با استفاده از سایه های تیره و روشن میتوانید اشکالات صورت را پوشانده و چهره خود را یک دست کنید. البته استفاده از این سایه ‌ها بستگی به شکل صورت شما خواهد داشت مثلاً اگر صورت شما مربعی است باید گوشه‌های صورت خود را ملایم کنید، پس برای گردتر نشان دادن آن، رژگونه یا برنزه کننده را روی خطوط فک بکشید و یا اگر چهره شما کشیده است برای کوتاه‌تر نشان دادن آن باید قسمت شقیقه‌ها را کمی تیره‌تر کنید. اگر هم صورتی گرد و تپل دارید ،برای لاغر نشان دادن صورت روی استخوان گونه را کمی رژگونه بزنید تا چهره شما را لاغر و استخوانی نشان دهد.

۷. رنگ مناسب را انتخاب کنید !
    به توصیه آرایشگران برای پوست های رنگ پریده و سرد از رنگ صورتی استفاده کنید. چون موجب میشود چهره شما گرم تر به نظر برسد، رنگ رز یا رنگ‌‌های نارنجی هم برای پوست‌های گندمی توصیه میشود زیرا به چهره جلوه ای سینمایی می‌بخشد و رنگ‌های قرمز تیره یا جگری هم برای پوست‌های سبزه توصیه شده چون چهره‌ را بانمک‌‌تر کرده و بهتر روی صورت خود را نشان می دهد.

۸. رژگونه را ماندگار کنید !
    به وسیله یک پودر مات میتوانید دوام رژگونه را روی صورت خود افزایش داده و ظاهر خود را طبیعی تر کنید. فقط با کمی یک پودر سبک سراسر صورت را بپوشانید. رژگونه شما با این روش در طول روز پاک نخواهد شد.

۹. فوت کوزه‌گری برای مهمانی‌ها !
    اگر مهمانی خاصی دعوت شدید با استفاده از سایه ای که رنگ آن کمی روشن تر از رژگونه و رنگ پوستتان باشد استخوان بالای گونه خود را روشن تر کنید یعنی از زیر چشم تا بالای استخوان گونه را کمی روشن کنید. با این ترفند صورت شما کمی نور را جذب خود کرده و در عکس ها جلوه ای زیباتر داشته باشید.

۱۰. با رژلب کار را تمام کنید !
    رنگ رژ لب و رژگونه خود را دقیقا عین هم انتخاب نکنید و سعی کنید از یک طیف رنگ با تناژهای مختلف استفاده نمایید تا چهره شما شیکتر به نظر برسد.

۱۱. برس را پر نکنید !
    در هنگام استفاده از رژگوه برس را خیلی پر نکنید پون این کار باعث خط افتادن و پر رنگ تر شدن گونه شما میشود. برای جلوگیری از این خطا قبل از کشیدن برس روی گونه اضافه آن را پوف کنید سپس رژگونه را به سمت بالا گرفته و آن را به سمت بالا بکشیده، (درست در ابتدای استخوان گونه) و خوب آن را روی پوست پخش نمایید. اگر حس کردید که زیاد رژگونه‌ زده‌اید می‌توانید از پودر شفاف کننده برای کمرنگ کردن آن استفاده نمایید.

۱۲. همه باید این نكته‌ها را بدانند !
-
خط استخوان گونه از کنار گوش کاملاً با دست‌ ، قابل تشخیص می باشد.
- برای بهتر آرایش کردن گونه‌ها هنگام زدن رژگونه لبخند بزنید تا گونه‌های‌تان مشخصباشد.
- هرقدر رژگونه براق‌تر باشد گونه‌ها بیشتر نمایان خواهد شد.
- خط زیرگونه‌ها را با پد یا پنکیک مشخص کرده تا این خط، گونه شما را بهتر و برجسته‌تر نشان دهد.
- ترجیحاً از رنگ‌های تند برای رژگونه استفاده نکنید تا چهره شما ملیح‌تر و زیباتر به‌نظر برسد.

آموزش برجسته کردن گونه (قسمت دوم)Reviewed by سه رخ on May 17Rating: 4.5آموزش برجسته کردن گونه (قسمت دوم)در این مقاله قصد داریم بخش دوم برجسته سازی گونه و ماندگاری بیشتر رژگونه در طول مدت آرایش را به شما آموزش دهیم.

1 دیدگاه

  1. نازنین گفت:

    وای تصویری که گذاشتین محشره خیلی خوشم اومد هم رنگ موهاش هم رنگ رژ لبش هم چشماش
    روشی که معرفی کردین باحال بود امتحان کردم توو خونه خیلی خوشگل شد گونه هام اینجوری کاملا برجسته شد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *