آموزش مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس
مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۷
پروتز مو
پروتز مو چیست؟
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۷

روشهای بستن منافذ باز پوست

بستن منافذ باز پوست

روشهای بستن منافذ باز پوست

روشهای بستن منافذ باز پوست

داشتن پوست صاف و درخشان یکی از آرزوهای هر فردی است. به همین دلیل باید مراقب پوست خود باشید و از مواد تقویتی برای پوست خود استفاده نمایید. شاید برای بسیاری از مشکلات پوستی، درمان های در دسترسی وجود داشته باشد، اما منافذ باز، جزء آن دسته از مشکلاتی هستند که بسیاری از افراد نمی دانند چگونه ان را درمان کنند. در این مطلب ما روش های بستن منافذ باز پوست را به شما اموزش می دهیم: 
- از اسیدها کمک بگیرید.
(alpha hydroxy acids (AHAs آلفا هیدروکسی اسیدها و (beta hydroxy acids (BHAs بتا هیدروکسی اسیدها؛ اسیدهایی هستند که علاوه بر اینکه منافذ باز روی پوست را کوچک و کوچک تر می کنند و آسیبی به پوست نمی رسانند، بلکه از کشیدگی پوست نیز جلوگیری می نمایند و موجب تمیز شدن منافذ آن خواهند شد. آلفاهیدروکسی اسید باعث لایه برداری سطحی و بتاهیدروکسی اسید، باعث لایه برداری عمیق تر خواهند شد که بعد از چند هفته استفاده، شاهد پوستی کاملا شفاف، روشن و بدون منافذ و دانه های سرسیاه خواهید بود. فقط هر یک شب در میان، این محصول را روی پوست خشک و تمیز زده و بعد از 10 دقیقه، محصولات مراقبتی د یگر را استفاده نمایید. برای شروع محلول بتاهیدروکسی اسید ملایم گزینه مناسبی است. 
- از رتینوئیدها کمک بگیرید.
   رتینول یک ماده مبتنی بر ویتامین A است که معجزه ای برای پوست به شمار می رود زیرا علاوه بر کوچک کردن منافذ، از چین و چروک سطحی، نقاط تیره و جوش و آکنه صورت جلوگیری می نماید و همچنین کلاژن سازی را افزایش و تولید چربی را کاهش می دهد. یک پماد یا محلول بسیار ملایم رتینول (زیرا رتینوئید در روزهای اول می تواند باعث پوسته شدن و التهاب شود) را یک شب درمیان (شبی که هیدروکسی اسید نمی زنید) به مدت 5 دقیقه بر روی پوست بزنید تا جذب شده و سپس مرطوب کننده بزنید. اگر پوست شما خیلی حساس یا خشک است، فقط یک بار در هفته برای یک هفته و سپس 2 بار در هفته برای 2 هفته و بعد 3 بار در هفته برای 3 هفته امتحان کنید و اگر حساسیت برطرف شد، آن را یک شب درمیان استفاده کنید.
- ضدآفتاب بزنید.
   برای جلوگیری از ایجاد منافذ و دیگر مشکلات پوستی، حتما هر روز قبل از بیرون رفتن و هر دو ساعت یکبار، ضدآفتاب spf 30 یا بیشتر بزنید. البته در طول استفاده از محصولات بالا، پوست به شدت حساس می شود که نیاز به استفاده از ضدآفتاب برای آن، بسیار ضروری است  وگرنه ممکن است مشکلات جدی برای پوست به وجود آید. 
- لیزر
   لیزر یک روش کاملا موثر است که باید زمانی از این روش استفاده کنید که از روش های قببلی جوابی نگرفته باشید. لیزر کردن پوست، روشی بسیار موثر برای از بین بردن مشکلات پوست و مخصوصا منافذ باز آن می باشد، اما نباید آن را بدون امتحان کردن روش های دیگر، انتخاب کنید. برخی مشکلات پوستی به راحتی و با روش های ساده تر قابل درمان هستند و نیازی به لیزر نیست. 

روشهای بستن منافذ باز پوستReviewed by آرایشگاه on May 12Rating: 3.0روشهای بستن منافذ باز پوستبرای بستن منافذ باز پوست و جلوگیری از مشکلات پوستی روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به نوع پوست و میزان مشکلات پوستی باید از روش مربوطه استفاده کنید. در این مقاله روش های بستن منافذ باز پوست را به شما آموزش می دهیم.

برای بستن منافذ باز پوست و جلوگیری از مشکلات پوستی روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به نوع پوست و میزان مشکلات پوستی باید از روش مربوطه استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *