انواع مدل های فرنچ ناخن
مدل های فرنچ ناخن
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶
بهترین ماسک شیر و عسل
ماسک شیر و عسل
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶

بهترین مدل ریش و سبیل برای شما کدام است؟

بهترین مدل ریش و سبیل برای شما کدام است؟

بهترین مدل ریش و سبیل

بهترین مدل ریش و سبیل برای شما کدام است؟

   انتخاب مدل ریش و سبیل آقایان بستگی به فرم صورت آن ها دارد. نوع و مدل ریش تأثیر بسیار زیادی بر روی چهره داشته و میتواند صورت شما را زیبا و جذاب و یا حتی زشت و ناپسند کند. اما واقعاً چه مدل ریش و سبیل به فرم صورت شما می آید؟ برای جواب به این سوال ابتدا به فرم صورت خود توجه کنید. منظور از فرم صورت، فرم پیشانی گونه ها، خط فک و طول صورت است.

صورت بیضی

برای صورت های بیضی شکل انتخاب های زیادی وجود دارد. فقط باید ریش و سبیل شما همیشه تمیزو  مرتب باشد. مدل کلاسیک بهترین انتخاب برای شماست البته نباید خیلی کوتاه و خیلی بلند باشد. به طور مثال: ریشی که از خط فک آغاز شده و تا چانه و دور لب میرسد.    

صورت مستطیل 

برای صوت های مستطیلی و صورت های کشیده ریش بلند انتخاب مناسبی نیست زیرا کشیدگی صورت را بیشتر میکنم. در این نوع چهره ها ریش باید در خط فک یا کناره های صورت بیشتر بوده و کشیدگی صورت را کمتر کرده و عرض صورت را افزایش دهد.  

صورت مثلثی

در صورت های مثلثی پیشنهاد آرایشگران باتجربه در ارایشگاه گذاشتن سبیل است. گذاشتن سبیل موجب تمرکز توجهات بر روی قسمت بالای صورت است تا قسمت پایینی صورت. سعی کنید بر روی گونه ریش نگذارید زیرا چهره را پهن تر نشان میدهد.

صورت گرد

صورت های گرد با ریش بلند و پرپشت شبیه توپ میشوند. برای این نوع فرم صورت ریش مستطیلی بهترین انتخاب است. پس مدل ریشی را انتخاب کنید که در گونه ها کوتاه تر بوده و هر چه به قسمت پایین میآید بلندتر شده و چانه شما را بهتر نشان دهد.

صورت قلبی

افرادی با صورت های قلبی می توانند از ریش برای پهن تر شدن چانه استفاده کنند که نیازمند دقت بالا است. سعی کنید دو طرف صورت ته ریش داشته و چانه مقداری ریش کوتاه داشته باشد. مقداری سبیل پشت لب هم عمق و حجم بیشتری به فرم صورت شما میدهد.

صورت مربعی

افرادی که فرم صورتشان مربعی است باید در انتخاب ریش وسبیل بسیار دقت نمایند. ریش مربعی و زاویه دار برای این گونه چهره ها مناسب نیست. پیشنهاد متخصصین زیبایی در آرایشگاه به شما ریش مستطیلی است. چون تمرکز را به سمت چشم ها برده و جذابیت صورت را افزایش میدهد.

صورت لوزی 

افرادی که صورت های لوزی شکل دارند معمولاً گونه هایی پهن و پیشانی و چانه باریک تر دارند. این افراد باید با استفاده از ریش به چانه های خود حجم دهند. اما در قسمت چانه ها از بلند کردن ریش خودداری کنید.سبیل هم اگر کوتاه باشد تناسب خوبی با ریش خواهد داشت.

 




مطالب مرتبط:
ریش و سبیل صورت آقایان

بهترین مدل ریش و سبیل برای شما کدام است؟Reviewed by سه رخ on Aug 2Rating: 4.5بهترین مدل ریش و سبیل برای شما کدام است؟در این مقاله انواع فرم صورت را به شما معرفی کرده و به شما بهترین مدل ریش و سبیل را که با چهره شما تناسب و هماهنگی دارد را آموزش میدهیم. انتخاب مدل ریش و سبیل برای مردان بسیار مهم است زیرا تأثیر زیادی بر روی چهره خواهد داشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *