ریمو ناخن اکریلیک
کندن ناخن کاشته شده اکریلیک
اسفند ۴, ۱۳۹۶
ماسک گلاب و عسل
رفع تیرگی لب با گلاب و عسل
اسفند ۴, ۱۳۹۶

مراحل انجام تاپ شاین ناخن

انجام تاپ شاین ناخن

مراحل انجام تاپ شاین ناخن

مراحل انجام تاپ شاین ناخن

   تاپ شاین ناخن ژلی برای براق کردن ناخن در کاشت های میکس است. استفاده از تاپ شاین بسیار ساده می باشد. به این صورت که با استفاده از قلم مخصوص ژل ، کاور تاپ شاین را روی کاشت پودری ناخن به صورت یکنواخت زده . (دقت کنید یک لایه از آن کافی است و ژل به روی پوست اطراف ناخن زده نشود) و سپس ناخن‌ها را به مدت زمان  160 تا 240 ثانیه در دستگاه UV قرار دهید تا کاملاً خشک شوند. تا این مرحله تقریبا کار تمام شده و فقط باید با پولیش کشیدن، سطح ناخن را صیقلی و براق‌ تر نمایید.
   تاپ شاین را نمی‌توان برای براق شدن ناخن، روی ناخن طبیعی بزنید، زیرا ناخن دچار ترک خوردگی خواهد شد و فقط می‌توان آن را روی کاشت آکرلیک انجام داد. اگر قصد دارید زیر تاپ شاین از دیزاین دائمی ناخن استفاده نمایید، باید حتما دقت کنید که لاک کاملا خشک شده باشد و کاملا هم صیقلی و بدون اثر انگشت باشد وگرنه باز هم تاپ شاین دچار ترک خوردگی خواهد شد و هم به کاشت و هم طراحی ناخن آسیب خواهد رساند.

مراحل انجام تاپ شاین ناخنReviewed by سه رخ on Feb 23Rating: 3.0مراحل انجام تاپ شاین ناخنبرای استفاده از تاپ شاین ناخن ابتدا باید کاشت را انجام داده و سپس از ژل تاپ شاین استفاده نمایید و سپس سطح ناخن را صاف و صیقلی کنید. در این مقاله مراحل انجام تاپ شاین را به شما معرفی می کنیم.

برای استفاده از تاپ شاین ناخن ابتدا باید کاشت را انجام داده و سپس از ژل تاپ شاین استفاده نمایید و سپس سطح ناخن را صاف و صیقلی کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *