نکات آراستگی آقایان
مردها باید به زیبایی و آراستگی خود توجه داشته باشند
تیر ۲۹, ۱۳۹۶
نحوه استفاده از ماسک نمک دریایی
ماسک نمک دریایی
تیر ۳۰, ۱۳۹۶

ترفندهای فرکردن مو

آموزش فرکردن مو

ترفند فر کردن مو

ترفندهای فرکردن مو

   موی فر یکی از زیباترین موهایی است که خیلی از افرادی که موهای آنها صاف است  آرزوی داشتن آن را دارند. فر کردن موها ممکن است برای شما سخت و یا حتی پرهزینه باشد. به علاوه ممکن است به دلیل حرفه ای نبودن موجب آسیب رساندن به موهایتان شوید. اما نگران نباشید ما در این مقاله سه ترفند آرایشی برای فر کردن موها را به شما آموزش می دهیم.

روش های فر کردن مو

۱. استفاده از موس برای پرپشت نشان دادن مو !  
  
مقداری موس را کف دستانتان مالیده و به موهای مرطوب بزنید. سعی کنید نوک انگشتانتان را با کف دست آغشته به موس کرده و سپس تمام پوست سر را ماساژ دهد. سپس دسته هایی باریک از موها را جدا کرده و و در بین انگشتان آغشته به موس گرفته و از ریشه به سمت نوک موها با انگشتانتان مو را به موش آغشته کنید. پیشنهاد بسیاری از آرایشگران حرفه ای و باتجربه در آرایشگاه استفاده از موس های گیاهی است. استفاده از موس علاوه بر فر کردن موها باعث پرپشت تر نشان دادن موها نیز می شود. برخی از خانم هایی که موهایی کم پشت دارند بهتر است از موس برای فر کردن موهای خود استفاده کنند. تا هم حجم موها بیشتر شود و هم اینکه فضاهای خالی بین تارهای مو مشخص نباشد.

۲. بابلیس بکشید!
  
می توانید از بابلیس برای فر کردن موها استفاده نمایید. بدین صورت که ابتدا دسته های دو تا سه سانتی متری از موها را دور قسمت استوانه ای بابلیس که از قبل گرم شده است پیچ داده و چند لحظه در همین حالت آن را نگه دارید. سعی کنید انبر بابلیس را نبسته و خودتان موها را در همین حالت پیچیده نگه دارید. زیرا بستن انبر بابلیس موجل آسیب رساندن  به تارهای مو می شود. با توجه به سلیقه و مدلی که مد نظر دارید می توانید موها را از نزدیک ریشه و یا فقط در بخش پایینی بابلیس بکشید.

۳. استفاده از سنجاق!
  
این روش، یکی از شیوه ای قدیمی و پرطرفدار است که آسیب کمتری به موها وارد می کند. از این روش از زمان های گذشته در آرایشگاه ها استفاده می شده است. در این روش از حقه داغ و سرد کردن موها بهره می گیرند. موهای داغ به راحتی حالت می گیرند و سرما باعث حفظ این حالت می شود. موهای خشک را کمی شانه زده و سپس اسپری حالت دهنده بزنید. به شیوه قبل موها را بابلیس زده وسپس موهای گرم را به صورت دسته اس دور انگشتان خود بپیچید تا به ریشه موها برسید. در ریشه موها را سنجاق بزنید. کل مو ها را به این روش فر کرده و سنجاق بزنید و کمی منتظر بمانید تا موها کاملاً خنک شوند. از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد.

ترفندهای فرکردن موReviewed by آرایشگاه on Jul 21Rating: 4.5ترفندهای فرکردن موموهای فر یکی از جذاب ترین موهایی می باشد که بسیاری از خانم ها به آن علاقه دارند . در این مقاله ترفندهایی برای فر کردن موها را به شما آموزش میدهیم.

1 دیدگاه

  1. صحرا گفت:

    عااااالی بود واقعا من همیشه موهامو با بابلیس فر میکنم اما روش آخریشه خیلی بهتره حتما امتحان می کنم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *