بهترین ماسک توت فرنگی در آرایشگاه
ماسک توت فرنگی
تیر ۱, ۱۳۹۶
مهم ترین دلایل چین و چروک صورت
دلایل چین و چروک صورت
تیر ۱, ۱۳۹۶

درمان سیاهی دور چشم با ماسک سیب زمینی،عسل و روغن زیتون

آموزش درمان سیاهی دور چشم با ماسک سیب زمینی و عسل و روغن زیتون

درمان سیاهی دور چشم با ماسک سیب زمینی،عسل و روغن زیتون

درمان سیاهی دور چشم با ماسک سیب زمینی،عسل و روغن زیتون

   سیب زمینی موجب تصفیه خون و تقویت موها و ناخن ها می شود. علاوه بر این خصوصیات، قادر به درمان چروک های زیر چشم  نیز است. سیب زمینی حاوی ویتامین A، بتاکاروتین و آنتی اکسیدان است که منبع غذایی بسیار مهمی برای پوست به شمار می رود.

مواد لازم:
-
یک عدد سیب زمینی متوسط
- یک قاشق غذاخوری عسل
- مقدار کمی روغن زیتون
   ابتدا سیب زمینی را پوست بگیرید و سپس رنده کرده و با عسل و روغن زیتون مخلوط کنید. مقدار روغن زیتون باید به اندازه ای باشد که ترکیب ما به شکل خمیر بدست آید. سپس این مخلوط را زیر چشم گذاشته و بعد از نیم ساعت می توانید صورت خود را با آب گرم شستشو دهید. این ماسک را دو بار در هفته استفاده نمایید تا به مرور زمان گودی، پف زیر چشم و چروکهای اطراف چشم محو شود.

درمان سیاهی دور چشم با ماسک سیب زمینی،عسل و روغن زیتونReviewed by سه رخ on Jun 22Rating: 4.5درمان سیاهی دور چشم با ماسک سیب زمینی،عسل و روغن زیتوندر این مقاله یک ماسک مغذی برای درمان سیاهی دور چشم را به شما معرفی میکنیم. این ماسک شامل سیب زمینی، عسل و روغن زیتون است. این ماسک بعنوان طبیعی ترین ماسک معرفی شده است که از مواد ارگانیک تشکیل شده است.

1 دیدگاه

  1. شرمین گفت:

    دوستان این روش رو خاله من دارن انجام میدن ماسک فوق العاده ایه خیلی خوبیه پیشنهاد میکنم استفاده کنید یکم دیر جواب میگیرید اما خب واقعا عالیه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *