راه های مراقبت از مو
مراقبت از مو
شهریور ۷, ۱۳۹۶
مهم ترین خواص ماسک خیار برای رفع تیرگی دور چشم
ماسک خیار برای رفع تیرگی دور چشم
شهریور ۷, ۱۳۹۶

راه های ماندگاری پدیکور

پدیکور ناخن

راه های ماندگاری پدیکور

راه های ماندگاری پدیکور

به ناخن‌هایتان، بیشتر آبرسانی کنید!
   با استفاده از روغن های مخصوص کوتیکول، ناخن و پوست اطراف آن را هیدراته نمایید. وقتی ناخن ها مرطوب باشند کمتر پوسته پوسته می شوند و لاک به خوبی رو ناخن چسبیده و پاک نمی شود. قبل از اینکه برای انجام خدمات ناخن به آرایشگاه بروید ، توصیه می کنیم از یک روغن کوتیکول کاملا طبیعی استفاده نمایید. استفاده از این روغن بعد از دوش آب گرم توصیه می شود، زیرا در این حالت پوست، بهتر رطوبت را جذب خود می سازد. باستفاده از روغن به صورت روزانه موجب زیباتر شدن ناخن ها می شود.

از فرمول‌هایی که سریع خشک می‌شوند استفاده نکنید!
   برای داشتن یه پدیکور خوب باید حوصله به خرج دهید و صبور باشید. از نظر بسیاری از خانم ها لاک هایی که علامت خشک شدن سریع دارند جز بهترین لاک ها هستند اما خب فراموش نکنید این لاک ها قبل از اینکه به ناخن بچسبند سریعاً خشک شده و پوسته پوسته می شوند. زمانی که در منزل لاک می زنید زمان مناسب برای خشک شدن لاک ها را بیست دقیقه در نظر بگیرید. می توانید ناخن هایی که تازه لاک زده اید را بین سه تا پنج دقیقه درون یک ظرف یخ قرار دهید تا در اثر سرمای زیاد لاک ها سریعتر خشک شوند.

در سالن، از لاک خودتان استفاده کنید!
   یکی از جذابیت های انجام پدیکور در آرایشگاه، لاک‌های رنگارنگ و متنوع است. اما واقعا این بطری‌ها جدید و تازه هستند یا قدیمی؟! لاک کهنه راحت تر پوسته پوسته شده  و زمان  استفاده نیز نرم و روان نیست. در بعضی از آرایشگاه‌ها، از روش غلط اضافه کردن چند قطره استون یا یک ماده‌ی روان کننده‌ی دیگر به لاک استفاده می کنند تا به ظاهر موجب افزایش میزان رنگدانه لاک و مدت زمان استفاده از آن گردد. اما این روش غلط موجب پوسته چوسته شدن بیشتر  لاک می شود.
 توصیه می کنیم لاک خود را در آرایشگاه به همراه داشته باشید. با این کار علاوه بر استفاده از لاک مطمئن ، در صورت بروز ترک ناخن و یا پوسته شدن آن، می‌توانید آن را در خانه ترمیم نمایید. اگر قصد داشتید از یکی از لاک‌های آرایشگاه  استفاده نمایید، از آرایشگر جدیدترین مجموعه‌ی لاک را درخواست کنید.

از روکش لاک استفاده کنید!
   روکش‌های لاک یا تاپ کت‌ها، همچون سد محافظتی جهت کمک به چسبندگی بیشتر لاک ناخن، عمل می کنند. البته  این روکش ها نیز امکان پوسته پوسته شدن را دارند. به همین دلیل جهت محافظت بیشتر توصیه می کنیم به صورت یک روز در میان از یک روکش لاک بی‌رنگ استفاده نمایید.

مراقب کفش‌هایتان باشید!
سعی کنید حدود 10 تا 12 ساعت بعد از انجام پدیکور ناخن از کفش های جلو بسته استفاده نکنید تا بر روی ناخن های پا لکه ای ایجاد نگردد. اگر هم در منزل کار پدیکور را انجام داده اید و قصد بیرون رفتن از منزل را دارید از صندل های جلو باز استفاده کنید. با این کار لاک های خیس دچار ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن نمی شوند. اگر هم مجبورید کفش بسته بپوشید سعی کنید از جوراب استفاده کنید تا مانع از ایجاد اصطکاک بین ناخن و کفش گردد. یکی از بهترین ترفندهای پدیکور، مالیدن کمی روغن مخصوص کوتیکول روی ناخن تازه‌ی لاک زده است، که موجب محافظت بیشتر ناخن می گردد. قبل از پوشیدن جوراب یا کفش، با کیسه‌های پلاستیکی انگشتان پا را بپوشانید. این کار موجب عرق کردن پاها می شود اما لاک ها بهتر محافظت می شوند.

راه های ماندگاری پدیکورReviewed by سه رخ on Aug 29Rating: 4.5راه های ماندگاری پدیکوربرای ماندگاری پدیکور پاها از روش های مختلفی می توان بهره گرفت. در این مقاله قصد دداریم راه های ماندگاری پدیکور ناخن را به شما آموزش دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *