معرفی لاک ژلیش
لاک ژلیش
شهریور ۷, ۱۳۹۶
اشنایی با لنز ناخن
لنز ناخن
شهریور ۷, ۱۳۹۶

راز زیبایی زنان هالیوودی

مهمترین رازهای زیبایی

راز زیبایی زنان هالیوودی

راز زیبایی زنان هالیوودی

بازیگران هالیوودی و ستارگان سینمای دنیا برای زیبا شدن خود راز های دارند که هر جایی از آن ها صحبت نمی کنند. آن ها غیر از عمل های زیبایی مانند عمل بینی و بوتاکس و غیره کارهایی می کنند که دوست ندارند هر کسی بداند.
1. خط چشم سفید
مداد چشم سفید یکی از واسای آرایشی پر استفاده بین سوپرمدل ها است. " خط چشم سفید چشم ها را بازتر نشان داده و درخشندگی و روشنی خاصی به چشمان شما می بخشد. " برای اینکه مانند روح به نظر نرسید باید گوشه چشم ها را با استفاده از خط چشم مشکی کشیده و قسمت داخلی چشم را با یک خط چشم سفید آرایش کنید.
2. لباس های ساتن
به گفته طراحان مد برتر دنیا " من همیشه به مشتریانم می گویم ، کتان سن شما را بالا می برد!" ستاره های هالیوودی به خوبی می دانند که لباس های ساتن و لطیف آنها را جذاب تر و باریک تر از آنچه که هستند نشان می دهد. لباس های از این جنس اندام را جمع و جور تر و نواقص بدن را به راحتی می پوشاند و تمامی این ها به دلیل انعکاس نور بر روی این نوع پارچه است که چشمها را خیره می کند.
3. آب میوه "قره قات"
بیشتر ستاره ها و خواننده ها برای درخشندگی ، استحکام موها و دوام رنگ آنها از آب میوه قره قات استفاده می نمایند.
4. سفید کردن دندان ها
بیشتر بازیگران و خواننده ها دندان های سفید را می پسندند و دندان ها خود را سفید می کنند. با این کار آنها زیبایی خاصی به چهره خود می بخشند. هر چند این کار عوارضی نیز دارد که برطرف کردن آن ها خیلی سخت نیست.

راز زیبایی زنان هالیوودیReviewed by سه رخ on Aug 29Rating: 3.0راز زیبایی زنان هالیوودیستارگان و بازیگران هالیوودی برای زیبایی بیشتر دست به هر کاری می زنند که به راحتی و در هر جایی از آن ها سخن نمی گویند. در این مقاله به این راز ها اشاره می کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *