لایه برداری پوست با جوانه گندم
پاکسازی پوست برای عید نوروز با جوانه گندم
اسفند ۲۸, ۱۳۹۶
آموزش امبره اسفنجی ناخن
آموزش آمبره ناخن(قسمت۱)
اسفند ۲۸, ۱۳۹۶

چطور بدون آرایش زیبا باشیم (قسمت۲)

لایه برداری و پاکسازی پوست

چطور بدون آرایش زیبا باشیم (قسمت۲)

چطور بدون آرایش زیبا باشیم (قسمت2) :

  • هفته ای یکبار لایه برداری پوست کنید .

       یک بار در هفته لایه برداری کنید. لایه برداری پوست سلول های مرده را از سطح پوست حذف می کند، چهره شما را تازه و شاداب تز می کند. این واقعا می تواند به شما کمک کند که یک درخشش سالم در پوست زیبای خود داشته باشید . حال میتوانید بدون آرایش جذاب باشید . یک محصول لایه برداری مناسب با پوست صورت خود پیدا کنید تا بتوانید از آن حداقل یک بار در هفته استفاده کنید، اغلب هر 2 تا 3 روز یکبار بهترین نتایج را میدهد.

         به طور خیلی ساده، شما می توانید از یک دستمال تمیز که در آب گرم خیس شده است، به آرامی روی چوست صورت خود بکشید . این کار را در حرکات دایره ای آهسته انجام دهید. این گزینه برای افراد دارای پوست حساس مناسب است . هرگز صورت خود را بیش از حد محکم نشویید و یا بیش از حد آنرا نشویید. این کار پوست شما را خشک می کند و آن را تحریک می کند.

  • از تونر استفاده کنید.

تونر یک محصول مراقبت از پوست است که اغلب نادیده گرفته شده است. اما می تواند شگفتی هایی برای بهبود ظاهر پوست شما ایجاد کند. تونر به شما کمک می کند تا میزان PH طبیعی پوست خود را به همراه بسیاری از مزایای دیگر بر اساس نوع تونر بازسازی کنید. به دنبال تونرهایی باشید که بدون الکل هستند. اینها خشک شدن پوست کمتری دارند و به کاهش سطح پوست کمک می کنند.

به عنوان مثال، تونر هایی که برای پوست های چرب و آکنه طراحی شده اند می توانند به حذف روغن اضافی و سفت کردن حفره ها کمک کنند، در حالی که تونر های پوست خشک می توانند باعث تحریک را تسکین دهند و رطوبت را حفظ کنند. تونر مناسب برای نوع پوست شما می تواند بصورت روزانه استفاده شود، پس از تمیز کردن و قبل از مرطوب کردن.

چطور بدون آرایش زیبا باشیم (قسمت۲)Reviewed by سه رخ on Mar 19Rating: 3.0چطور بدون آرایش زیبا باشیم (قسمت۲) بسیاری از خانم ها برای اینکه بتوانند بدون آرایش چهره ای جذاب و زیبا داشته باشند باید به صورت مرتب پوست خود را لایه برداری کرده و از تونر برای پاکسازی پوست استفاده کنند. در این مقاله تکنیک های زیبایی بدون آرایش را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها برای اینکه بتوانند بدون آرایش چهره ای جذاب و زیبا داشته باشند باید به صورت مرتب پوست خود را لایه برداری کرده و از تونر برای پاکسازی پوست استفاده کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *