بهترین آرایش چشم خانمهای بالای ۵۰سال
آرایش چشم خانمهای بالای ۵۰سال(قسمت۱)
فروردین ۱۸, ۱۳۹۷
دلایل ایجاد موخوره
موخوره چگونه به وجود می آید؟
فروردین ۱۹, ۱۳۹۷

سرم مو

آشنایی با سرم مو

سرم مو

سرم مو 

   سرم مو محصولی آرایشی بهداشتی می باشد که وظیفه ی اصلی آن لطافت بخشیدن و نرم کردن فولیکول های موی سر می باشد. بیشترین کاربرد سرم مو برای موهای مجعد و فر است؛ اما این محصول برای موهای لخت و نرم طبیعی هم مفید بوده و آنها را صاف تر و لطیف تر خواهد کرد. در واقع سرم مو برای فولیکول های خشک و آسیب دیده مو، نوعی راه درمانی است. وقتی فولیکول های مو نرم باشند، امکان بهتر آرایش کردن آنها فراهم شده و بهتر می توان موها را آراسته کرد. موهای مجعد به سرم مو نیاز دارند تا از کرک و وز شدن در شرایط شرجی و رطوبت هوا در امان بمانند.
   سرم مو سطح پوششی روی تارهای مو ایجاد کرده تا وقتی بر اثر اتو کشیدن یا استفاده از سشوار رطوبت و چربی موها کاهش می یابد، آنها همچنان سر حال مانده و خشک نگردند؛ هرچند بعضی از مردم از سرم مو تنها برای درخشندگی موها استفاده می کنند. سرم های مو به اشکال اسپری، ژل و مایع در بازار وجود دارند. این سرم ها با برندهای مختلف آرایشی تولید شده و حاوی مواذد ترمیم کننده برای موها می باشند. 

سرم موReviewed by سه رخ on Apr 7Rating: 3.0سرم مو سرم مو محصولی ترمیم کننده و لطیف کننده برای موها است که موجب درخشندگی و صاف شدن موها شده و فولیکول های آسیب دیده مو را درمان می کند. در این مقاله سرم مو را به شما معرفی می کنیم.

سرم مو محصولی ترمیم کننده و لطیف کننده برای موها است که موجب درخشندگی و صاف شدن موها شده و فولیکول های آسیب دیده مو را درمان می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *