بهترین پاک کننده آرایش چشم
وازلین بهترین پاک کننده آرایش چشم
خرداد ۱, ۱۳۹۷
روش های رقیق کردن لاک ناخن
آموزش رقیق کردن لاک ناخن
خرداد ۱, ۱۳۹۷

ماسک طبیعی برای از بین بردن سبیل خانم‌ها (قسمت دوم)

ماسک خانگی برای رفع موی سبیل

ماسک طبیعی برای از بین بردن سبیل خانم‌ها (قسمت دوم)

ماسک طبیعی برای از بین بردن سبیل خانم‌ها (قسمت دوم)

در مطلب ماسک طبیعی برای از بین بردن سبیل خانم‌ها (قسمت اول) بخش اول ماسک های خانگی را به شما معرفی کردیم. در این مطلب قسمت دوم ماسک های خانگی را به شما معرفی می کنیم.
- ماست و آرد برنج 
   ماست در ترکیب با آرد برنج موجب از بین رفتن موهای زائد صورت خواهد شد. برای تهیه این ترکیب یک چهارم قاشق چایخوری ماست را با یک دوم قاشق چایخوری آرد برنج انقدر ترکیب کنید تا خمیر مانند شود و آن را به پشت لب خود بزنید و اجازه دهید خشک شود. سپس با نوک انگشت آن را روی صورت زده و سپس با آب تمیز بشویید. این ماسک را حداقل 2 بار در هفته استفاده کنید.
- موز و جو دوسر چ
   ماسک موز و جو دوسر یک اسکراب موثر برای رفع موهای زائد صورت است. یک عدد موز رسیده را با یک تا دو قاشق چایخوری جو دوسر ترکیب کرده و خمیر حاصل را با حرکات دورانی به پوست خود بزنید و به مدت 15 دقیقه ماساژ دهید. سپس صورت خود را با آب بشویید. این کار را هفته‌ ای دو بار انجام دهید.
- چای بابونه و شکر 
   بابونه فواید زیادی برای سلامتی دارد و به عنوان عاملی موثر در مراقبت و زیبایی پوست به شمار می رود. پودر بابونه را در آب جوش ریخته و صبر کنید تا دم بکشد. دو فنجان شکر قهوه‌ ای را در یک دوم فنجان چای بابونه ریخته و کاملا مخلوط کنید. مخلوط حاصل را جوشانده و اجازه دهید خنک شود. سپس آن را روی پوست بزنید. بگذارید، بعد از مدتی مانند اسکراب آن روی پوست خود بکشیدو در آخر صورت خود را با آب سرد بشویید.
- شکر 
   شکر می‌تواند رشد موهای ناخواسته را مهار کند. چند قاشق چایخوری شکر را در یک قابلمه ریخته و یک دقیقه حرارت دهید. کمی آبلیموی تازه به آن اضافه کرده و حرارت دهید تا مایع غلیظی ایجاد شود. وقتی سرد شد آن را به پشت لب خود بزنید. با یک تکه پارچه روی آن را پوشانده و با حرکات دورانی چند دقیقه ماساژ دهید و فورا در جهت عکس رویش موها آن را بکشید. 
- لیموترش، زردچوبه و آب خیار 
   ترکیب زردچوبه، لیموترش و آب خیار ماسکی مؤثر برای رفع موهای زائد است. لیموترش تاثیرات روشن کنندگی روی پوست دارد و زردچوبه هم موهای زائد را برطرف می کند و موجب بسته شدن حفره‌ های پوست می شود. ضمنا آب خیار خاصیت خنک کنندگی دارد و پوست را آرام می‌ کند. آبلیمو و زردچوبه را با هم ترکیب نمایید و آن را 10 تا 15 دقیقه روی صورت خود بگذارید و سپس با آب بشویید. بعد آب خیار را هم 5 تا 10 دقیقه روی صورت بگذارید. این ماسک را هفته‌ ای دو بار استفاده کنید.
- پاپایا و شیر تازه 
   پاپایا و شیر تازه راهکار بعدی برای برطرف کردن موهای زائد صورت است. پاپایا علاوه بر اینکه موها را بی‌ رنگ می‌کند و موجب تغذیه پوست می شود، ترکیب آن با شیر نیز می‌تواند موهای صورت را از بین ببرد. پاپایا را قبل از ترکیب با شیر آسیاب کرده و آن را روی پوست بمالید و به مدت 20 تا 25 دقیقه به آرامی ماساژ دهید. این کار را هفته‌ ای سه بار انجام دهید تا موهای زائد کاملا برطرف شوند.

ماسک طبیعی برای از بین بردن سبیل خانم‌ها (قسمت دوم)Reviewed by آرایشگاه on May 22Rating: 2.5ماسک طبیعی برای از بین بردن سبیل خانم‌ها (قسمت دوم)ماسک های طبیعی و خانگی بسیاری برای رفع موهای زائد صورت وجود دارند که هیچگونه عوارضی ندارند و می توانید در منزل آن ها را تهیه کرده و استفاده نمایید. در این مقاله طرز تهیه ماسک های طبیعی برای از بین بردن موهای سبیل را به شما آموزش می دهیم.

ماسک های طبیعی و خانگی بسیاری برای رفع موهای زائد صورت وجود دارند که هیچگونه عوارضی ندارند و می توانید در منزل آن ها را تهیه کرده و استفاده نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *