روش دکلره برای مو پلاتینه
روش دکلره قوی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۶
لیفت مژه چشم
لیفت مژه
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۶

نکاتی برای مراقبت از بدن

نکاتی برای مراقبت از بدن

مراقبت از بدن

نکاتی برای مراقبت از بدن

طبق گفته متخصصین زیبایی در آرایشگاه مراقبت از بدنتان اهمیت زیادی دارد لذا نکات زیر را برای مراقبت از بدن خود انجتم دهید

  •  شما معمولا از پوست صورتتان رویه سایی می‌کنید، اما در مورد پوست بدنتان چه؟ اگر می‌خواهید پوستتان صاف و ابریشمین باشد، ۲ تا ۳ بار در هفته از یک لایه‌بردار استفاده نمایید تا سلول‌های مرده‌ی پوستتان از بین برود.
  •  داشتن یک برنامه‌ی غذایی متعادل و مصرف مقدار زیادی آب در طول روز، دو اصل مهم هستند که نه تنها بدن شما را خوش اندام نگاه می‌دارد بلکه باعث می‌شود زیبا هم بنظر برسید.
  •  بدن شما به مقدار مشخصی خواب احتیاج دارد، چرا که در زمانی که خواب هستید بدن شما دوباره جوانی‌اش را از سر می‌گیرد. برای اینکه چشمان درخشنده و گیرا، و رنگ روی سرزنده‌ای داشته باشید، در کمترین حالت هر شب ۷ تا۸ ساعت بخوابید.
  •  یک حمام با آرامش و سر فرصت، نه تنها بدن شما را ریلکس می‌کند بلکه به ذهنتان نیز آرامش می‌دهد. در حقیقت حمامی با استفاده از نمک حمام معطر و اسانس‌ها و روغن‌های خاص بسیار برای بدن شما سودمند است.
  •  از یاد نبرید که هر روز پوستتان را مرطوب نمایید. مرطوب نگاه داشتن پوست از خشک شدن، ترک خوردن و زبر شدن پوستتان جلوگیری می‌کند. اگر پوستتان خیلی خشک است، بجای لوسیون‌ها یا مرطوب کننده‌های ساده، کره‌ی بدن استفاده کنید.
  •  فقط باشگاه رفتن یا اجرای یک روتین ورزشی کافی نیست، هر روز برخی از تمریناتی که با تنفس عمیق درگیرند را نیز امتحان کنید. این تمرینات سیستم ایمنی بدنتان را تقویت کرده و تنفستان را بهبود می بخشد.
نکاتی برای مراقبت از بدنReviewed by سه رخ on Apr 25Rating: 4.5نکاتی برای مراقبت از بدندر این مقاله میخواهیم مهم ترین نکات را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه برای مراقبت از بدن بررسی کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *