طرح های اکریلیک ناخن
طراحی ناخن با اکریلیک
شهریور ۴, ۱۳۹۶
بهترین طرز ساخت ماسک دارچین و عسل
ماسک دارچین و عسل
شهریور ۵, ۱۳۹۶

تفاوت موس و کرم پودر

موس صورت یا کرم پودر؟

تفاوت موس و کرم پودر

 تفاوت موس و کرم پودر

   موس صورت کرمی شبیه ضد آفتاب است که در صورت استفاده از آن دیگری نیازی به استفاده از ضد آفتاب نیست. این کرم بافتی سبک و نرم داشته که به خوبی بر روی پوست قرار میگیرد و مانع از ایجاد منافذ بر روی پوست می شود پوست قابلیت تنفس نیز خواهد داشت. از خصوصیات بارز این محصول آرایشی پوشش دهی یکدست و بافت نرم آن است که با کرم پودر بسیار متفاوت است. کرم پودر همچون لایه ای سنگین بر روی پوست قرار میگیرد و مانع از تنفس  پوست صورت خواهد شد. موس صورت به صورت کامل ماندگاری داشته و هیچگونه ماسیدگی بر روی پوست ایجاد نمی کند. 
   بسیاری از آرایشگران برای افرادی که پوست های چرب دارند و یا در سطح پوست صورت خود جوش های قرمز رنگ و هورمونی دارند موس صورت را برای آرایش چهره پیشنهاد می کند. چون در این صورت جوش ها به خوبی پوشش داده می شوند و همچنین موس مانع از ایجاد حساسیت و تشدید جوش ها خواهد شد. اما کرم پودر در اکثر مواقع تشدید کننده جوش های صورت خواهد شد. بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه استفاده از موس را به کرم پودر ترجیح می دهند.

تفاوت موس و کرم پودرReviewed by سه رخ on Aug 26Rating: 3.5تفاوت موس و کرم پودردر این مقاله قصد داریم تفاوت های موس با کرم پودر را به شما آموزش دهیم. در واقعا موس کرمی است شبیه کرم پودر با غلظت کمتر.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *