مهم ترین مزایای ماست برای رشد مو
مزایای ماست برای رشد مو
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶
مهم ترین خواص ماسک روغن بادام
ماسک روغن بادام
مرداد ۲۲, ۱۳۹۶

نکات انتخاب اکسیدان مناسب

نکات انتخاب اکسیدان مناسب

اکسیدان مناسب برای رنگ مو

نکات انتخاب اکسیدان مناسب

   اکسیدان یکی از مکمل های رنگ مو می باشد که در بازار ایران در 4 شماره یافت می شود. در این مقاله قصد داریم نکاتی اساسی جهت انتخاب اکسیدان مناسب برای رنگ مو را به شما آموزش دهیم.

۱ –  اگر قصد دارید موهای رنگ نکرده خود را  که تارهای نازکی دارد به اندازه سه درجه روشن نمایید باید از اکسیدان شماره 2 (9%) در ترکیب رنگ مو استفاده کنید.
۲ –  برای موهای ضخیم‌ تر و تیره‌ تر، باید از اکسیدان های  درصد بالا استفاده کنید.
۳ – برای افرادی که قصد دارند موهای خود را به اندازه یک درجه روشن نمایند توصیه ما استفاده از اکسیدان شماره 1 (6%) است. افرادی که قصد دارند موهای خود را به اندازه چهار یا پنج درجه روشن نمایند باید از اکسیدان شماره 3 (12%) استفاده نمایند.
۴ – بعضی از افراد نصف بیشتر موهایشان سفید است. به توصیه آرایشگران در آرایشگاه این افراد برای موهای خود باید از رنگ سه صفر استفاده نمایند.
۵ – برخی از برند های معروف رنگ مو، رنگ هایی با نام اسپشیال بلوند دارند. این رنگ مو اگر با نسبت مشخصی اکسیدان استفاده شود قابلیت روشن کردن مو را تا 6 درجه نیز دارد.
۶ – در نهایت انتخاب رنگ مو و اکسیدان مناسب بستگی زیادی به رنگ اصلی موهای شما خواهد داشت. اگر اکسیدان و رنگ مناسب را برای موهای خود انتخاب نمایید رنگ دلخواه شما با درصد خطای کمتری بر روی موهایتان ایجاد می شود.

نکات انتخاب اکسیدان مناسبReviewed by سه رخ on Aug 12Rating: 4.5نکات انتخاب اکسیدان مناسباکسیدان یمی از مکمل های رنگ مو است که در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی بیشترین کاربرد را دارد. انتخاب صحیح اکسیدان به شما کمک می کند تا به رنگ موی دلخواهتان برسید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *