چند نکته که قبل از رفتن به آرایشگاه باید بدانید
چند نکته که قبل از رفتن به آرایشگاه باید بدانید قسمت دوم
شهریور ۲, ۱۳۹۶
بهترین طرز تهیه ماسک هلو و ماست و تخم مرغ
طرز تهیه ماسک هلو و ماست و تخم مرغ
شهریور ۲, ۱۳۹۶

نکات زیبایی جوانان – قسمت سوم

مهم ترین نکات زیبایی جوانان

نکات زیبایی جوانان

نکات زیبایی جوانان - قسمت سوم

  • رشد ناخن ها
    ناخن هایتان را تمیز و یک اندازه نگاه دارید. چیزی بدتر از ناخن های بلند پا نیست. بین هر پدیکور ناخن های خود را کوتاه کنید. مردم با توجه به مراقبتی که از دست و پایتان می‌کنید در مورد شما قضاوت میکنند.
  •  خط چشم
    این کار باعث می‌شود تا چشمانتان کوچک‌تر بنظر بیاید. در عوض روی خط مژه هایتان خط چشم بکشید. همچنین یک خط چشم پر‌رنگ خیلی غیر طبیعی جلوه میکند. کمی خط چشمتان را محو کنید.
  •  مو چرب
    اگر مویتان بلوند است، کمی پودر بچه روی ریشه‌های مو و فرق سرتان بریزید و شانه بکشید، این کار باعث می‌شود چربی اضافه ی موی سرتان از بین برود. اگر موی سرتان قهوه ای است، بهتر است که از شامپوی خشک استفاده نمایید.
  •  اصلاح مو پا پس از دوش
    با اصلاح موهای پایتان پس از شست و شو و در آخرین مراحل حمامتان، بریدگی ها را به میزان چشم گیری کاهش دهید.
  •  بهترین خصوصیت خود
     اگر لب‌هایی مثل آنجلینا جولی دارید، حتما برق لب و رژ لب‌هایی با رنگ‌های جسورانه استفاده کنید. اگر مردم رنگ چشمان شما را دوست دارند، سایه ی چشمی پیدا کنید که متمم این زیبایی است و حتما از ریمل استفاده کنید. همچنین حتمن بدانید که چه رنگ لباسی بیش از دیگر رنگ‌ها به شما می‌آید و پس از آن خرید کنید.
  •  اسکراب ها پوست خشک
    اگر در زمستان پوستی خشک دارید، یک دستکش بخرید و در حمام هایتان از اسکراب استفاده کنید و حتما پس از آن بصورت سخاوتمندانه از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. اگر پوست کف پایتان خشک شده و پینه بسته، یک سنگ پا بخرید. یک سنگ پا از هر انتخاب دیگری که در فروشگاه ها دارید موثر تر است.
  •  زیبایی باطنی
     اگر شما آرایش نداشته باشید و ناخن های پایتان را برای هفته‌ها لاک نزده باشید، اما خوشحال باشید و لبخند بزنید، هنوز ۱۰ مرتبه زیبا‌تر از دختر افسرده ای هستید که کنار شما نشسته است. به ما اعتماد کنید.
نکات زیبایی جوانان - قسمت سومReviewed by سه رخ on Aug 24Rating: 3.0نکات زیبایی جوانان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *