بهترین راه آموزش پیلاف لاک دور ناخن
پیلاف لاک دور ناخن
شهریور ۵, ۱۳۹۶
مهم ترین درمان‌های طبیعی تبخال
درمان‌های طبیعی تبخال – قسمت سوم
شهریور ۵, ۱۳۹۶

خواص پاک کننده شیر و عسل

مهم ترین خواص پاک کننده شیر و عسل

خواص پاک کننده شیر و عسل

خواص پاک کننده شیر و عسل

  • رخشان کنندۀ پوست
    به محض اینکه پوستتان را از ماسک شیر و عسل پاک می کنید، پوست شما فورا شفاف می شود. شیر و عسل حاوی آنتی اکسیدان‌هایی هستند که برای بدن بسیار مفید هستند. ماسک شیر و عسل مانند یک نوشابۀ مقوی عمل می‌کند و برای یک روز در معرض آفتاب بودن، خارق العاده است. همچنین برنزه شدن پوست را کم می‌کند.
  •  درمان کردن لب‌های خشک وترک خورده
    در فصل زمستان لب‌های شما بیشتر آسیب می‌بینند. با استفاده از ترکیبی از شیر و عسل می‌توانید لب‌های ترک خوردۀ خود را به سرعت و به طور موثر درمان کنید. استفادۀ منظم از این ترکیب، لب‌های ترک خورده را به زودی درمان می‌کند.
  •  از بین بردن زخم‌ها
    شیر و عسل به از بین بردن زخم‌ها کمک می‌کنند. درحقیقت آنها نه تنها آکنه و دیگر رنگیزه‌های پوست، بلکه جراحات و زخم‌های آبله مرغان را از بین می‌برند. استفادۀ روزانه از شیر و عسل نتیجۀ بهتری دارد.
  •  جلوگیری از پیری
    ممکن است باور نکردنی باشد اما استفاده از ماسک شیر و عسل برای صورت، می‌تواند به کاهش خطوط و چروک‌های پیری که نشانه‌ای برای افزایش سن شماست، کمک کند. ماسک صورت شیر و عسل، حاوی آنتی اکسیدان‌هایی است که از پیدایش خطوط و چروک پیری روی صورت شما جلوگیری می‌کند.
  •  درمان آکنه
    اگر آکنه‌ها شما را اذیت می‌کنند، ماسک شیر و عسل ناجی شماست. استفادۀ منظم آن، فراوانی و قرمزی آکنه را کاهش می‌دهد. عسل خام برای درمان آکنه معروف است و تاثیر آن زمانی زیاد می‌شود که آن را با شیر مخلوط کنید.

 

خواص پاک کننده شیر و عسلReviewed by سه رخ on Aug 27Rating: 5.0خواص پاک کننده شیر و عسل ماسک یا پاک کننده‌ای برای صورت درست می‌شود. در عین حال که پاک کننده‌ها به درمان پوست پوست شدن کمک می‌کنند، این ماسک پوست را مرطوب ونرم می‌سازد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *