چند کار برای بزرگ به نظر رسیدن چشمان
چند کار برای بزرگ به نظر رسیدن چشمان قسمت دوم
مرداد ۲۳, ۱۳۹۶
مهم ترین اثرات درمانی روغن بادام
آیا واقعا روغن بادام اثر درمانی روی پوست دارد؟
مرداد ۲۳, ۱۳۹۶

طرز تهیه ماسک صورت هلو و خامه

بهترین راه طرز تهیه ماسک صورت هلو و خامه

طرز تهیه ماسک صورت هلو و خامه

طرز تهیه ماسک صورت هلو و خامه

          متخصصین پوست معتقدند به منظور تهیه یک ماسک صورت با هلو ترجیحا آنهایی را که رسیده هستند انتخاب کنید. شیوه ی تهیه آن بسیار آسان است. میوه را له کنید تا شبیه خمیر شود سپس آن را با مواد دیگری که در قسمت پایین به آنها می پردازیم مخلوط کنید تا ماسک صورت شما آماده شود. اگر هلوی رسیده در دسترس نداشتید می توانید از نوع کال یا نارس آن هم استفاده کنید فقط باید آن را آب پز کنید تا کمی نرم شود و شبیه رب گردد.

مواد لازم:

  •  خامه نصف فنجان
  •  هلو رسیده یکعدد
  •  عسل خالص یک قاشق غذاخوری

خامه را در یک کاسه ریخته و چند دقیقه هم بزنید تا زمانی که به یک شکل پفی برسد.پوست هلو را کنده و آن را در یک ظرف دیگر له کنید. سپس خمیر هلو را به خامه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا کاملا مخلوط شود و در نهایت با اضافه کردن عسل دوباره آن را هم بزنید. بگذارید این ترکیب به مدت ۱۰ دقیقه بماند سپس از آن بر روی صورت و گردن خود استفاده کنید پس از ۱۵ دقیقه آن آبکشی کنید. حال مشاهده می کنید که پوستی نرم خواهید داشت.

طرز تهیه ماسک صورت هلو و خامهReviewed by سه رخ on Aug 14Rating: 4.5طرز تهیه ماسک صورت هلو و خامهدر این مقاله میخواهیم طرز تهیه ماسک صورت هلو و خامه را بررسی میکنیم.متخصصین پوست در آرایشگاه طرز تهیه ماسک صورت هلو و خامه راو فواید آن را توضیح میدهند.

1 دیدگاه

  1. سالومه گفت:

    چه جالب من این ماسک رو توی ترکیه توی یه آرایشگاه دیدم که استفاده می کنندبرای مشتریاشون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *