8 عادات بد برای سلامت مو
۸ عادت بد برای سلامت مو
بهمن ۱۲, ۱۳۹۵
خط چشم افراد میانسال
خط چشم برای افراد میانسال
بهمن ۱۲, ۱۳۹۵

همه چیز درباره تاتو و هاشور ابرو

نکات مهم درباره هاشور و تاتو ابرو

هاشور و تاتو ابرو

همه چیز درباره تاتو و هاشور ابرو

معمولا کسانی که ابروهای خود را تتو می کنند که موهای ابروی آنها بسیار نازک ، ضعیف و کم رنگ است. این روزها هاشور زدن ابرو هم اضافه شده است. هاشور در واقع تتویی است متخصصین زیبایی در آرایشگاه  فقط روی بخش هایی از ابرو انجام می شود.کسانی که درون ابروی خود شکستگی دارند یا فقط بخش هایی از ابروی آنها کم پشت است می توانند از این روش کمک بگیرند. در واقع آرایشگر  در آرایشگاه به جای کشیدن ابروی کامل ، درون ابرو خط هایی را می زند. شما برای استفاده از این روش باید در اصطلاح زمینه ابروی خوبی داشته باشید .

هاشور ابرو

در غیر این صورت هاشور زدن کمکی به شما نمی کند. موادی که برای تتو استفاده می شوند ، معمولا ضد حساسیت هستند. بهتر است تتو به صورت عمقی زده نشود ، به ویژه در گذشته تتوها در سطح عمیق پوست زده می شدند در نتیجه پاک کردن آنها بسیار سخت بود.

اگر تازه قصد دارید تتو کنید برای اینکه تتو خطر و مشکلی برای شما ایجاد نکند باید به آرایشگاه معتبر  مراجعه کنید. در چنین مکان هایی سرسوزن ها با الکل استریل و به موقع تعویض می شوند. از آنجا که تتو زخم و خونریزی ایجاد می کند در صورتی که سوزن تمیز و اسریل نباشد احتمال انتقال بیماری های عفونی وجود دارد. با توجه به رنگ و کار رفته و عمق تتو ، علاوه بر عفونت و قرمزی آنی ، احتمال حساسیت تاخیری وجود دارد و ممکن است فرد چند سال بعد از انجام تتو به آن حساسیت نشان دهد. حساسیت ناشی از تتو یک ویژگی خاص هم دارد ، با توجه به اینکه تتو دائمی است یا به هر حال آثار آن مدت زمان زیادی ماندگار است، حساسیت و اگزمای ناشی از آن هم دوام پیدا می کند. ممکن است مدتی با دارو بهبود یابد ولی دوباره عود می کند.

هاشور ابرو

آرایشگر در آرایشگاه هنگام تتو خراش هایی را روی ناحیه مورد نظر اینجاد می کند، به همین دلیل ممکن است گوشت اضافه شکل بگیرد. در این صورت برجستگی هایی در این ناحیه دیده می شود. احتمال قرمزی و خارش هم وجود دارد ، حتی ممکن است چند سال بعد از تتو هم با یک تحریک کوچک مثل تیغ زدن یا برداشتن ابرو با موچین ، گوشت اضافه ایجاد شود. در صورتی که تتو روی ابرو انجام شده باشد، موهای ناحیه آسیب دیده به شدت کاهش می یابند. در یکی از تحقیقات دانشگاه شهید بهشتی مشخص شد 90 درصد افراد بعد از تتوی ابرو با مشکل کمبود مو مواجه می شوند. به همین دلیل اگر از کار خود پشیمان شوند ممکن است ابروی آنها به آن صورتی که دوست دارند رشد نکند. به همین دلیل مجبور می شوند چندین بار تتو کنند.برای درمان همه این مشکلات، فرد باید به متخصصان پوست ، مو و زیبایی مراجعه کنند فراموش نکنید برای لیزر بدون شک باید به افراد متخصص در آرایشگاه و کلینیک زیبایی مراجعه کنید. در صورتی که لیزر را آرایشگران در آرایشگاه  انجام دهند ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به پوست شما وارد کنند.

همه چیز درباره تاتو و هاشور ابروReviewed by Tannaz lotfy on Jan 31Rating:

2 دیدگاه ها

  1. Pantea Paydar گفت:

    چه جالب بود

  2. mina گفت:

    خیلی مطلب خوبی بود مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *