درمان کبودی زیر چشم‌ها
درمان طبیعی کبودی زیر چشم‌ها
اسفند ۲۵, ۱۳۹۵
استفاده از نرم کننده قبل از شامپو زدن
آیا باید قبل از شامپو زدن از نرم کننده استفاده کنید؟
اسفند ۲۵, ۱۳۹۵

درمان پوست حساس

درمان پوست حساس

پوست حساس

درمان پوست حساس

پیش از درمان پوست حساس مهم است که عامل اصلی مشکل را پیدا کنیم. از آنجایی که ممکن است وضعیت‌های پوستی‌ای نظیر اگزما، پسوریازیس و یا روزاسه داشته باشید، شاید ضروری باشد با متخصص پوست  در آرایشگاه مشورت کنید. در ادامه چند راهنمایی برای درمان پوست حساس آورده شده است.
برچسب محصولات را بخوانید، هرچه ترکیباتشان کمتر باشد بهتر است. از محصولات حاوی الکل، رایحه، داروهای گیاهی، آنتی باکتریال، اتانول و پروپیلن گلیکول دوری کنید. پیش از استفاده از محصولات صورت جدید آن‌ها را روی نقطه‌ای از پوستتان آزمایش کنید. کمی از آن را برای 5 روز پشت گوشتان استفاده کنید و اگر واکنشی ندیدید در گوشه‌ی چشمتان برای 5 روز دیگر امتحانش کنید. اگر همه چیز خوب پیش رفت احتمالا پوشش کل صورت بی خطر خواهد بود.
از پارچه‌های طبیعی برای روبالشی‌ها و لیف حمام استفاده کنید، نظیر 100% کتان یا ابریشم به جای مواد مصنوعی مرکب. پنبه‌ی آرایشی‌تان را هم چک کنید. بعضی از آن‌ها شبیه پنبه هستند ولی در واقع پلی‌استرند.
طبق یک رژیم غذایی متعادل غذا بخورید تا تمام مواد مغذی مورد نیاز برای پوست سالم را دریافت کنید. پوست را مرطوب نگه‌دارید و همیشه از ضد آفتاب استفاده کنید. پوست را به آرامی تمیز کنید. از مواد خشن نظیر دستکش‌های اسکراب، آب خیلی داغ و محصولات لایه بردار ساینده دوری کنید.

درمان پوست حساسReviewed by سه رخ on Mar 15Rating: 4.5درمان پوست حساسدر این مقاله مخیواهیم بدانیم پوست حساس را چطور درمان کنید و از نظر متخصصین زیبایی در آرایشگاه بهترین راه درمان کدام است

3 دیدگاه ها

  1. sara گفت:

    عـــــــــــــــالــــــــــی

  2. سارا گفت:

    Merc az site khobeton

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *