بالم لب خانگی عسل
بالم لب خانگی عسل
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۶
درمان طبیعی ناخن‌های زرد
درمان طبیعی برای ناخن‌های زرد
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۶

درمان های گیاهی برای کاهش چربی صورت

درمان های گیاهی برای کاهش چربی صورت

درمان های گیاهی

درمان های گیاهی برای کاهش چربی صورت

  • روغن جوانه گندم

سرشار از توکوفرول است. ویتامین E از توکوفرول ساخته می شود و نقش بسیار مهمی در کاهش چربی صورت وسفت کردن پوست ایفا می کند. این درمان باید قبل از رفتن به رختخواب انجام شود. روغن جوانه گندم را روی ناحیه چانه تان بمالید. به آرامی از پایین گردن تان به سمت بالای چانه برای ۲۰ ــ ۱۵ دقیقه ماساژ دهید. این کار، غبغب شما را کاهش خواهد داد. برای نتایج سریع تر، آن را به صورت روزانه انجام دهید.

  •  عصاره یاس بنفش هندی

یاس بنفش هندی به خاطر منافعش، شناخته شده است. چند برگ یاس بنفش هندی بردارید و آنها را در آب بجوشانید. تا زمانی که آب، سبز رنگ شود به جوشاندن ادامه دهید. برگ ها را بیرون بیاورید و آنها را له کنید تا به شکل خمیر در آیند. آن را روی صورتتان بمالید و بگذارید ۲۰ دقیقه بماند. آن را آبکشی کنید. این کار، یک ظاهر با طراوت به پوست تان خواهد داد.

  • چای سبز

چای سبز دارای کافئین است که نمی تواند توسط بدن انسان ذخیره شود. آن از طریق ادرار پس از حداکثر ۶ ساعت، دفع می شود بنابراین به بدن شما برای کاهش احتباس آب کمک می نماید. همچنین در کاهش وزن نیز مفید است چون متابولیسم شما را به علت حضور عناصر آنتی اکسیدانی در آن افزایش می دهد. در روز، ۴ ــ ۳ فنجان چای سبز بنوشید. لازم نیست نگران محتوای کافئین آن باشید چون چای سبز دارای مقدار بسیار کمتری کافئین است. همچنین شما می توانید از آن در طعم های مختلف لذت ببرید.

 

درمان های گیاهی برای کاهش چربی صورتReviewed by سه رخ on May 8Rating: 4.5درمان های گیاهی برای کاهش چربی صورتدر این مقاله میخواهیم بهترین درمان های گیاهی برای کاهش چربی صورت را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

3 دیدگاه ها

  1. مبینا گفت:

    لطفا بگید برای پوست بیش از حد خشک چیکار کنیم؟پوست صورت من خشکه بشدت

  2. mina گفت:

    عـــــــــــــــالــــــــــی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *