انواع مدلهای کاشت بیبی بومر ناخن
مدلهای کاشت بیبی بومر ناخن
مرداد ۳۰, ۱۳۹۶
بهترین طرز تهیه ماسک هلو و عسل
طرز تهیه ماسک هلو و عسل
مرداد ۳۰, ۱۳۹۶

نکات زیبایی جوانان – قسمت دوم

مهم ترین نکات زیبایی جوانان

نکات زیبایی جوانان

نکات زیبایی جوانان - قسمت دوم

  • فونداسیون
    فونداسیون مخصوص خانم‌های بالای ۳۵ سال است. این کار زیبایی طبیعی شما را از بین خواهد برد. بجای این انتخاب، لکه های پوستتان را با کانسیلر بپوشانید، پس از آن هم میتوانید از کرم پودر و یا مرطوب کننده های رنگی استفاده کنید. طبیعتا استفاده از مرطوب کننده های رنگی خیلی سبک‌تر از فونداسیونی ضخیم است.
  •  کانسیلر
    زمانی که میخواهید از کانسیلر استفاده کنید، کمی از آنرا به انگشتتان زده و بروی پوستتان بگذارید. هیچ‌گاه آنرا نمالید و ماساژ ندهید.
  •  آرایش چشم یا لب
    اگر آرایش چشم سنگینی کرده اید، فقط کمی برق لب زده و لبتان را بدون آرایش رها کنید. صورتتان را روشن نگهدارید (از رژ گونه ی پر رنگ دوری کنید) و ریمل و سایه و خط چشم پر رنگی هم نکشید. اگر می‌خواهید دلقک بنظر بیایید هر دو را باهم آرایش کنید.
  •  آرایش کم یا زیاد!
    سن شما اهمیتی ندارد، آرایش زیاد ظاهر شما را زشت‌تر میکند. اگر شما هر روز زیرسازی کنید، کرم پودر و رژ گونه بمالید، سایه و خط چشم بکشید و ریمل استفاده کنید، خط لب بکشید و برق لب هم بمالید، واقعا بیش از اندازه آرایش کرده اید. سبکش کنید، تمام چیزی که واقعا احتیاج دارید، یک ریمل زیبا، کانسیلر برای از بین بردن لکه ها و یک برق لب و در زمستان هم کمی رژ گونه است.
  •  موی طبیعی
    اگر موی شما خیلی تیره است، ظاهرتان را با یک سایه ی تیره یا هایلایتی روشن، متعادل کنید. ما جوانان زیادی را می‌بینیم که موی خود را چندین درجه روشن‌تر میکنند و چهره شان رنگ و رو رفته می شود، نه شگفت انگیز! رمز انتخاب رنگ مویی مناسب با رنگ پوست شما در آن است که دیگران تصور کنند شما با این رنگ موی زیبا بدنیا آمده‌اید.
  •   وازلین
    وازلین پاک کننده ای ارزان و عالی برای آرایش چشمان شماست. همچنین برای ترمیم خشکی پوست و ترک لب نیز عالی است. مقدار سخاوتمندانه ای وازلین به لبتان مالیده و توسط یک مسواک لبتان را ماساژ دهید. مازاد آنرا توسط یک پارچه پاک کنید. لب شما صاف و نرم خواهد شد.

نکات زیبایی جوانان - قسمت اول

نکات زیبایی جوانان - قسمت سوم

نکات زیبایی جوانان - قسمت دومReviewed by سه رخ on Aug 21Rating: 3.0مهم ترین نکات زیبایی جوانانشنیدن و پذیرفتن برخی از توصیه ها خیلی هم با‌ارزش است. مخصوصا وقتی این نصیحت ها نکاتی درباره زیبایی باشد. ما سال‌ها مجله های مد را خوانده و محصولات زیبایی را تست کرده ایم. در این زمان ما هزاران نکته درباره زیبایی را خوانده و هزاران محصول را استفاده کرده ایم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *