دلایل ریزش مو
دلایل مهم ریزش مو
فروردین ۱۵, ۱۳۹۶
چگونه لب‌های توپر داشته باشیم؟
چگونه لب‌های توپر داشته باشیم؟
فروردین ۱۵, ۱۳۹۶

روش استفاده از روغن زیتون بر روی مو

روش استفاده از روغن زیتون بر روی مو

روغن زیتون مو

روش استفاده از روغن زیتون بر روی مو

روغن زیتون در حال کسب محبوبیت روز افزون به عنوان یک محصول زیبایی در آرایشگاه نیز هست. همانگونه که بعنوان یک ماده ی غذایی مفید برای بدن شماست، در بیرون بدن هم به عنوان یک محصول زیبایی کمک میکند. یکی از فواید زیبایی روغن زیتون کاری است که با موهای شما انجام می‌دهد. بهترین راه استفاده از روغن زیتون برای موها این است که یک نرم کننده با آن بسازید. این فرایند بسیار ساده است اما فواید بسیار با ارزشی دارد.

  • نصف فنجان روغن زیتون را در کاسه ای قابل استفاده در مایکروویو بریزید و کاسه را به مدت ۲۰ ثانیه یا تا زمانی که گرم شود داخل مایکروویو قرار دهید.
  •  یک حوله برای محافظت از لباستان روی شانه هایتان بندازید.
  •  مقدار کمی از روغن زیتون را در کف دست خود بریزید و با آن موهای خود را ماساژ دهید. همچنین اگر پوست سرتان خشک است کمی از آن را نیز به پوست سرتان بمالید و ماساژ دهید، اگر موهای شما چرب است با کمی فاصله از پوست سر موهایتان را ماساژ دهید. این کار را تا زمانی که مو بطور کامل با روغن زیتون آغشته شود تکرار کنید.
روش استفاده از روغن زیتون بر روی موReviewed by سه رخ on Apr 4Rating: 4.5روش استفاده از روغن زیتون بر روی مودر این مقاله میخواهیم روش استفاده از روغن زیتون بر روی مو را از نظر متخصصین در آرایشگاه بررسی کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *