آرایش چشم جذاب
راهکار داشتن چشم های جذاب
مرداد ۱۲, ۱۳۹۷
روغن زیتون
روغن زیتون برای آفتاب سوختگی
مرداد ۱۲, ۱۳۹۷

آرایش به سبک سلنا گومز

آرایش سلنا گومز

آرایش به سبک سلنا گومز

آرایش به سبک سلنا گومز

   آرایش سلنا گومز آرایشی ملیح، جذاب و ساده است. آرایشی کامل که در عین حال اصلا سنگین نیست. سلنا گومز خواننده دوست داشتني و مشهوري است و بسیاری از دختر خانم ها تمایل دارند شبیه او باشند. این خواننده زیبا سبک آرایشی جذابی دارد که فقط مختص به خود او است. در این مطلب سعی داریم آرایش سلنا گومز را به شما آموزش دهیم.چشم هاي درخشان
   عضوي كه در صورت سلنا وجود دارد و خيلي هم به چشم می آید چشمانش است. چشم هايي كه برق خاصي دارد و چهره اين خواننده را جذاب تر نشان می دهد. براي داشتن چشم هايي شبيه چشم هاي سلنا گومز کافی است قبل از شروع آرايش روي چشم های خود دو تا حلقه خيار يا پنبه مرطوب و سرد قرار دهید و چند دقيقه اي نگه دارید تا اگر چشمان شما خستگي و پف خاصي دارد، به طور کامل از بین برود. سپس چشمان خود را خشک کنید تا رطوبتي نداشته باشد . خيلي از افراد تصور مي كنند چشم ها وقتي خيلي زيبا مي شود كه رنگ خاصي داشته باشد اما اين كه چشم شما چه رنگي دارد اصلا مهم نيست، همين كه چسمان شما درخشش و طراوت خاصي داشته باشد جذابیت کافی را خواهد داشت.
صورت خود را تميز کنید.
   هر روز قبل از آرايش كردن پوست صورت خود را با يك پاك كننده ي مخصوص بشویید و با یک مرطوب كننده  طراوت و تازگی به آن ببخشید. اگر براي هر بار آرايش كردن پوست خود رو با پاك كننده ها تميز کنید قطعا آرايش بي نقصي را تجربه خواهيد نمود.
آرايش را با چشم ها شروع کنید. 
   سايه براق و روشن رو از گوشه داخلي چشم به سمت گوشه ي خارجي بکشید تا چشمان شما كشيده به نظر برسد. البته لازم نيست اين كار را تا گوشه بيرون چشم انجام دهید. دقيقا بايد تا جايي كه مژه ها به انتها نزديك مي شوند را روشن كنيد. حالا كه بالاي پلك كامل روشن شده بايد گوشه هاي پلك را سايه تيره بزنيد. سايه مشكي، قهوه اي يا دودي بهترين انتخاب است. گوشه چشم را سايه زده و با يک برس خيلي نرم كمي بين سايه روشن و تيره اعتدال برقرار کنید تا سايه خطي به نظر نرسد. سلنا اهل كشيدن خط چشم نيست و بيشتر مواقع از مداد سياه و قهوه اي براي تيره كردن چشمانش استفاده مي كند . اين خواننده خوش چهره پلك بالا رو به شكل كامل مداد مي کشد و براي پلك پايين اين كار را فقط تا نيمه ادامه مي دهد و اين كار را با ظرافت خيلي زياندي انجام مي دهد.
   قدم بعدي استفاده از ريمل مژه و ابرو است. ريمل را نزديك مژه ها بگيريد و آروم از پايين به بالا بكشين و تا مژه هاتون كاملا رنگ و حجم بگيره تا زير ابروهاتون كشيدهر شود. زماني كه مژه هاي بالا را ريمل زدید اجازه دهید ريمل خشك شود و سپس ريمل زدن مژه هاي پايين را انجام دهید.

سلنا گومز كرم بزنيد
   حالا كه كاري هاي ريمل زدن و سايه كشيدن تموم شد مي توانید با خيال راحت به صورت خود کرم بزنید. یك كرم پودر هم رنگ پوست خود را با تمركز كامل روي پوست ماساژ دهید. البته براي اين كه رنگ خاص پوست سلنا گومز را  تجربه کنید كافي است از رنگ هاي خاكي، بژ و از اين دست رنگ ها استفاده نمایید. وقتي پوست صورت به شكل كامل از كرم پوشيده شد مقداري سايه ي سفيد براق روي استخوان گونه، روي چانه و تيغه بيني بزنيند. بعد از اين كه تمام اين كارها را انجام دادید نوبت به رژ گونه مي رسد. يه رژ گونه روشن كه تن نارنجي يا گل بهي داشته باشد بهترين رنگي است كه صورت شما ر ا بشاش و خندان نشان مي دهد.

لب ها رو مسواك بزنيد.
   سلنا گومز لب هاي زيبايي دارد. براي اين كه شما هم بدون تزريق ژل لب هاي برجسته و زيبايي داشته باشید دو ترفند خيلي جالب و ارزان و ساده وجود دارد. ترفند اول این است که يك مقدار دانه هاي زبر نمك يا شكر را روي نوك دست خود بریزید و روي پوست لب خود بكشيد و ماساژ دهید تا حالت بی حسی پيدا کند و متورم شود. با این کار ساده ترین اسکراب را برای لب های خود ساخته اید  و پوست های مرده روی لب را پاک می کنید.
   ترفند دوم اين است که هر بار دندان های خود را مسواك مي زنید با زبري مسواک روي پوست لب خود هم به مدت سه دقيقه مسواك بزنید تا حالت لب ها جذاب شود و هيچ پوست اضافه و خشك شده اي نداشته باشد. سپس روي لب های خود مرطوب كننده بزنید. مرطوب كننده مخصوص لب كه با موم عسل درست شده باشد مي تواند بهترين گزينه براي شما باشد. حالا نوبت زدن یک يك رژ لب صورتي معمولي است كه نه خيلي براق باشد نه خيلي مات. اين رژ لب را روي لب های خود بزنید و بعد با مداد سفيد داخل رژ لب خود را سايه روشن بزنید و به لب های خود حالت برجسته بدهید.

موهاي حالت دار و براق
   يكي ديگر از جذابيت هاي سلنا موهاي براق و حالت دار است. براي اين كه موهای شما براق باشد سلنا يک توصيه بسیار جذاب دارد، اين كه هميشه از مرطوب كننده براي موهای خود استفاده کنید. اگه به شكل دائم سه ماه موهای خود را هيدراته کنید ديگر نيازي به شنيون كردن موهای خود نداربد. كافي است موها را برس بكشيد، آن ها را باز بگذاربد.

آرایش به سبک سلنا گومزReviewed by سه رخ on Aug 3Rating: 2.5آرایش به سبک سلنا گومزسلنا گومز خواننده مشهور سبکی زیبا و منحصر به فرد برای آرایش خود دارد که موجب افزایش جذابیت چهره شده و حالت صورت را دخترانه تر نشان خواهد داد. در این مقاله آرایش به سبک سلنا گومز را به شما معرفی می کنیم.

سلنا گومز خواننده مشهور سبکی زیبا و منحصر به فرد برای آرایش خود دارد که موجب افزایش جذابیت چهره شده و حالت صورت را دخترانه تر نشان خواهد داد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *