جذب چربی در تزریق
چه افرادی چربی را جذب می‌کنند ؟
بهمن ۲۹, ۱۳۹۵
لیز کردن مو های زائد(قسمت۱)
بهمن ۲۹, ۱۳۹۵

طب سنتی در مورد لک و پیس چه نظری دارد؟

لک و پیس و درمان طب سنتی

لک و پیس و طب سنتی

طب سنتی در مورد لک و پیس چه نظری دارد؟

 متخصصین  طب سنتی و  متخصصین زیبایی در آرایشگاه  هم بر این باورهستند که غذا در شفافیت پوست یا پرلک شدن آن بسیار موثر است. براساس طب سنتی انسان چهار غذای اصلی دارد؛ 1-نان گندم  از آرد سبوس‌دار 2- گوشت حیوانات جوان مانند جوجه، بره و بزغاله 3- شیرینی‌های ساده که قند و چربی مضر کمتری دارند مانند شیرینی آرد نخودچی یا آرد برنجی 4- بعضی میوه‌ها مانند انگور، انجیر، سیب و خرما برای کسانی که در مناطق کشت خرما زندگی می‌کنند. ‌
بیشتر غذاهای مصرفی انسان باید از این چهار نوع باشد و بقیه مواد غذایی را به‌صورت گهگاه و نه ثابت، مصرف کند. شیوه تغذیه هم در شکل ظاهری پوست نقش مهمی دارد. درواقع درست غذا خوردن می‌تواند صورت شما را از لک پاک کند. برای این کار باید غذا سر وقت و منظم خورده شده و خوب جویده شود. اگر گاهی ناهار می‌خورید و گاهی نه یا ساعت مشخصی برای غذا خوردن‌تان ندارید، باید منتظر لک‌ها باشید.
بهتر است ساعت مشخصی برای غذا خوردن در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام در‌نظر بگیرید. مثلا اگر ساعت 8‌صبح از خوا‌ب بیدار می‌شوید صبحانه را بین 10 تا 20‌دقیقه بعد از بیدار شدن میل کنید نه یک یا دو ساعت دیگر. این برنامه زمانی را برای ناهار و شام هم (حتی در روزهای تعطیل و مسافرت‌ها) داشته باشید.

 

طب سنتی در مورد لک و پیس چه نظری دارد؟Reviewed by Tannaz lotfy on Feb 17Rating:

4 دیدگاه ها

  1. mona گفت:

    ???????? Khli khob bod

  2. mahsa گفت:

    ????? Merc az site khobeton

  3. marjan گفت:

    مرسی از سایت خوبتون

  4. negin گفت:

    عـــــــــــــــالــــــــــی ????

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *