مش مو
مش کردن مو چیست؟
مهر ۱۲, ۱۳۹۶
دستمال مرطوب آرایشی
دستمال مرطوب چیست؟
مهر ۱۲, ۱۳۹۶

آرایش عروس چیست؟

آرایش عروس

آرایش عروس چیست؟

آرایش عروس چیست؟

   آرایش عروس یکی از مهم ترین خدمات آرایشی در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد. در آرایشگاه برای آرایش عروس تمهیدات لازم در نظر گرفته می شود. آرایش عروس شامل آرایش صورت و چهره، آرایش ناخن ها، آرایش مو و آرایش بدن است.
   اولین نکته آماده سازی پوست عروس برای آرایشی 24 ساعته و تقریبا سنگین است. زیرا پوست باید تحمل مواد آرایشی را به مدت یک روز تمام داشته باشد تا در طول روز و حین فیلمبرداری و عکاسی و در طول شب و زمان جشن عروسی چهره ای زیبا، جذاب و شاداب داشته باشد. آرایشگران از چند روز قبل از انواع ماسک ها و روش های مراقبت پوستی برای عروس خانم های عزیز استفاده می کنند. سپس نوبت به رنگ موهای عروس می رسد. معمولاً رنگ موها را چند روز قبل از عروسی طبق مدل لباس عروس، سلیقه خود عروس و توصیه آرایشگر و مطابق سبک آرایشی تعیین می کنند.
   آرایش ناخن ها را به دو شیوه می توان برای عروس خانم ها انجام داد. اگر عروس خانم تمایلی به داشتن ناخن های بلند و طرح دار به صورت دائم نداشته باشد می توان از کیت های ناخن مصنوعی برای عروس استفاده کرد که در همان روز عروسی و هنگام آرایش عروس می توان از این کیت برای ناخن ها استفاده کرد. اما اگر عروس تمایل به کاشت ناخن و طرح های خاص برای مهم ترین شب زندگی اش داشته باشد معمولاً آرایشگران چند روز قبل از مراسم را برای انجام این کار پیشنهاد می کنند تا در صورت نیار به ترمیم و اصلاح، زمان کافی برای انجام این کار داشته باشند.
   بعد از این مراحل در روز عروسی آرایشگران با استفاده از کانسیلرها و زیرسازها و با به کار بردن تکنیک های کانتورینگ و استروبینگ، پوست صورت را برای گریم تخصصی و حرفه ای آماده می کنند. بعد از آماده سازی صورت با استفاده از لوازم آرایش معتبر آرایش صورت عروس آغاز می شود. سبک آرایش عروس با توجه به نوع لباس عروس و رنگ موها و سلیقه شخصی عروس خانم تعیین می گردد.
   بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه چند روز قبل از عروسی با عروس خانم در مورد آرایش صورت، آرایش ناخن ها، آرایش موها و رنگ موها مشورت می کنند تا با استفاده از سلیقه شخصی عروس و تجربه خود بهترین سبک آرایشی را برای عروس انتخاب نمایند. گاهی اوقات عروس خانم ها آرایش مخصوص شب عروسی، چند روز قبل از مراسم به صورت کامل بر روی چهره عروس اجرا می شود تا در صورت نیاز موارد اصلاحی انجام گردد و تغییرات لازم اعمال شود تا در روز مراسم زمانی بابت ایجاد تغییر و اصلاح صرف نگردد. بسیاری ازآرایشگران با توجه به تجربه ای که دارند با دیدن چهره عروس می توانند رنگ موها و سبک آرایشی مناسب برای عروس را حدس بزنند.  

آرایش عروس چیست؟Reviewed by سه رخ on Oct 4Rating: 3.0آرایش عروس چیست؟آرایش عروس شامل رنگ موها، دیزاین ناخن ها، آماده سازی و پاکسازی پوست و آرایش چهره و بدن است. در این مقاله شما را با آرایش عروس آشنا می کنیم.

آرایش عروس شامل رنگ موها، دیزاین ناخن ها، آماده سازی و پاکسازی پوست و آرایش چهره و بدن است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *